Friday, August 26, 2011

Senarai Semakan Untuk Hari Raya - Sampul Raya??????

CHECK!!!!!



Hmm...so far alhamdulillah......duit telah diagih-agihkan ke dalam sampul raya yang berpatutan. Banyak aku dapat sampul raya. Yang terpilih jer aku ambil. Hik hik hik... 
Sampul custom made pun ado. Itu orang-orang tertentu jer dapat. Tapi, aku ada upah pembantu.....tolong masukkan duit raya...siapa pembantu aku tu????


Siapa lagi kalau bukan Al Imran.....sib baik ada dia, senang sikit kerja aku. Kalau suruh si Starbuck latte buat...huh..dimakannya duit tu...ayoooooo...so sapa nak duit raya, meh datang rumah Cik Net ya.........

Me Naughty..me Netty

5 comments:

mummy_ayu said...

aku belum masukkan lagi duit dlm angpau..tunggu sampul mandarin gak..

notti netti said...

aku bersemangat nie.

mama tisya said...

bgs pembantu ko..kalo aku soh pembantu aku,alamatnye duit ke mn..sampul ke mn

Suziey Ahmad said...

slmt hari raya babe! make sure utk ank aku custom made pnya angpau..boringk la asyik dpt sampul bank2 kt mesia ni plus pos mesia..ekekekek:p

notti netti said...

hahah..poyo korang.


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno