Thursday, August 11, 2011

Mengantuknya.....kalau dihulurkan bantal...memang laju-laju aku tido nie.

Entahlah...sebab makan banyak sangat ke semalam..
almaklumlah IFTAR dengan family. Riuh serumah............
Bingitnya macam tengah tengok bola kat stadium....

makanan pun meriah giler.....antaranya udang galah masak rempah (2 thumbs up!), lemak kuning cili padi ayam (aku kacau gulai, mak aku tolong letak garam eheheh), lemak tempoyak ikan patin (ngeri siooot tengok lemak ikan tu), lemak kuning siput sedut (kedai bikin), acar perut, ikan kering, sambal belacan, kuih muih and air lemonade (aku bikin)...memang aku tambah dua pinggan penuh!!!!!.....




See....memang dah tak cukup meja.....lebih-lebih lagi aku duduk berdua jer dengan husband sebelum ni, maka takdelah pinggan mangkuk yang besar-besar........tu yang maku aku capai apa aje yang ada di dapur...mak aku guna......eheheheheh..tapi seyes...memang seronok jugak bila ramai-ramai orang datang rumah.untuk berbuka......

meriah gitew.....
untuk semalam...off diet dulu yer eheheheheheheheheh
tarawihpun off jugak semalam.

tapi pagi ni...ngantuk la pulak.........bantal oooooh bantal.....mana ko...?

Me Naughty..me Netty

4 comments:

mummy_ayu said...

sama la..aku pun ngantuks...

mama tisya said...

mm best kalo dpt bantal..ada tilam lgggggggggg best..hehehe

mama_umar_maryam said...

bwk comforter wehhh,hik3

MamaEma said...

kejap lagi tidurlah tu


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno