Thursday, August 18, 2011

Semalam Saya Dan Teman-Teman ofis Berbuka Di KLIH.

 Tahun nie kami sepejabat berbuka di Kuala lumpur International Hotel. Uiiisshhh hujan lebat giler petang semalamkan...but we manage to reach there early. Thanx to our anggota yang drive sangat pantas dan berkesan. Kalau aku drive sensorang tu kompom tak lepas-lepas lagi dok dalam jammed. Semalam kepantasan menciluk amat penting ya. Taniah sekali lagi buat our anggota.

 Tetiba camera aku jadi cerah pulak, nampak macam waktu pagikan? Padahal gelap dah kat luar and hujan tengah lebat giler time ni.......camera aku nie pandai auta gak yer.....

Nie meja VVIP. Aku sampai-sampai jer terus susun door gift.......eheheheh suka...suka......door gift yang lebih nak kasi husband aku pulak...boleh dia sedekah kat office mate dia pulak. Heheh yang bestnya ada satu officer non muslim kat ofis aku nie pun dapat gak door gift tu. Punyalah dia makan kurma yang disangka cokolat tu...bila tang bijik kurma tu...sesungguh dia gigit...dia ingat badam agaknya...ehehehe....aku lak ;upa nak xplain kat dia......sebab kurma tu salut cokolat kan?........

Suasana pukul 7, dah ramai orang ambil makanan...termasuk aku.............makanan kat seberang...so jalan jauh boleh hilang lemak barang 0.0001 kilo......eheheheh

 Ni ikan bakar sedang get ready nak kena makan....ehehe aku lak baik punya songlap 3 ekor.....eheheeh.....

 Haa cer teka apa ni????? okee kengkawan...ini adalah kerabu...banyak spesis kerabu kat sini. Mula-mula aku buat dek jer...tapi bila one of my officer's wife bagitau kerabu nie cepat sold out and takkan di top up...terus aku ambik...4 jenis...kerabu udang, kerabu perut, kerabu daging and kerabu lidah kalau tak silap.
Sedap...yang bestnya aku berbuka ngan kerabu dulu......natijjahnya..aku cirit-birit pagi tadi......alahai...

Haaa...ini adalah lauk pauk..khas untuk nasik dagang.....dan nasik putih....aku tak ambil masik langsung sebab macam kenyang je perut...........aku ratah lauk jer.........

okee itulah jer menu berbuka aku dengan office mate...korang camne pulak?????

oh lupa harga- RM40 sekepala.....
Me Naughty..me Netty

3 comments:

mummy_ayu said...

wah,,meriah tu makanan..sampai ko makan lauk jer la yer...

Unknown said...

walah!! byk giler menuuuuuu

Anonymous said...

wahhh meriah2... mknan pun meriah .. kurma hang pun laku kan


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno