Monday, August 15, 2011

Korang confuse dengan ayat/soalan no 1 aku ker? (Giveaway 1 Soalan 1 Duit Raya)

Ayat dia suh nyatakan berapa jumlah cheese kek/ choc kek/butter kek yang aku pernah buat kat dalam blog kek aku kan?...

cenggini,
kalau cupcake, korang x payah kira satu-satu bijik cupcake tu....

korang cuma kira gambar tu jer

contoj..
pada 1 julai 2010 aku ada buat cheese cupcake......(ada 6 biji kesemuanya)...korang takpayah kira 6 biji cheese kek...korang cuma buat kiraan satu jer.........sebab pada tarikh tersebut aku buat cheese kek.

faham?

senang cerita cengginilah, satu gambar (cheese - tak kira kek or cupcake dikira 1)

okey :)
Me Naughty..me Netty

3 comments:

mama tisya said...

mmg confuse...pening2...hehehehe

mama tisya said...

tp tkpe aku support giveaway kwn2..aku cuba la jwb jugak..ehhehe

bOnda said...

mmg confuse dan mmg gigih aku kira satu2 nett..
nanti aku letak kat blog aku bahan bukti
muahaha..

nway, tenkiu babe! i lebiu bebeh!!
:)


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno