Friday, August 12, 2011

Aku Kena Raba Time Sembahyang Tarawih Semalam...........huwaaaaaaaaaa..........

Udah...udah...cukup-cukuplah korang berdukacita pada yang tak menang hadiah giveaway aku tu...
jap lagi ada soalan lain keluar....muahahahhaahhaha

okee...meh dengar luahan hati aku untuk pagi jumaat suam-suam kuku ni......

semalamkan, after berbuka kat luar, aku and family balik rumah.....aku rushing sembahyang Isyak kat rumah and rushing ke surau bawah rumah untuk join solat tarawih. Sib baik ngam-ngam sampai.

Aku tengok ada 4 saf perempuan...... and belakang saf perempuan tu ada satu saf budak-budak perempuan.....aku taklah sembahyang kat saf bebudak, sebab aku tengok saf wanita ada kosong satu space.....macam dikhaskan untuk aku jer.....tapi hujung sekali sebelah dinding.....seronok kalo nak sandar ni. Aku perhatikan kat bahagian saf belakang bahagian hujung kanan, budak yang kacau aku hari tu adalah!.....huh! takdonya lah aku nak duduk kat budak tu..kang tak kusyuk!!!!......so aku pergi kat space hujung belah kanan yang aku katakan tadi. Eheheheh.....aku terus masuk saf . Tengah elok aku berdiri...hmmm...ada sorang budak tengah terkangkang kat depan aku...tapi membontoti akulah...aku ignore jer...dalam hati maybe budak tu duudk diam-diam tunggu mak dia sembahyang. Lagipun ruang depan aku luas....setakat nak sujud tu boleh lagi.

Tapi...langit tidak selalunya cerah.........ayam tidak selalunya kurang lemak di body.......
budak lelaki tersebut lagi dasyat daripada budak lelaki minggu lepas. Umur lebih kurang 4 tahun jer....masih berpampers dan berbaju GAP pyjamas biru. Muka bulat mata besor berkulit putih berambut cacak. Aku ingat sampai bila-bila!!!!.

Tengah aku ruquk, dia dah start buat perangai lintas-lintas sebelah aku......main langgar jer bahu aku.....yerlah aku duduk sebelah dinding...takkan dia nak langgar dinding kan?. Aku cam biasa, kalau kes-kes terpencil macam nie, aku jeling tajam jer. Tapi tak la pulak budak tu tengok aku.

Memang tak selesa bila sembahyang, bila budak tu lintas-lintas and langgar bahu aku sesuka hati. Then aku buat sound sikit...."ehem! shhhsss"...sambil letak jari telunjuk kat bibir aku..(khas ditujukan buat budak tu)......time tu imam tengah baca doa.....korang tau dia buat apa kat aku??????????? dengan gagah perkasanya dia berdiri depan aku sambil korek hidung. Then dia tundingkan jari yang ada bekas taik hidung tu kat muka aku....tepat-tepat kat mata aku...aku silat kungfulah!!!!........"haipp!" aku kata...... kengkonon nak tepis. Nenek kat sebelah tu pun shssss kan budak kecik tu...cam halau ayam pulak. Lepas tu siap berdiri depan aku...sambil kira 1....2....nenek! (tuju jari telunjuk kat aku)....3.....4......atuk! (tuju jari kat nenek sebelah aku) sib baik tak tersedak nenek tu...idok pueh jugak aku kena kol ambulans......5....6....makcik (tuju jari kat wanita sebelah nenek tu).....sapa lah cikgu budak nie?????. Then akak kat depan toleh belakang (saf paling depan sekali) maybe terdengar suara aku. Dia pandang budak tu........then dia tukar tempat dengan wanita depan aku (saf kedua)...oh! mak dia switch place rupanya. And aku nampak sedas cubitan mak dia hadiahkan untuk budak tu...eheheheh suka aku. Padan muka.

Budak tu duk diam sebelah mak dia, alhamdulillah..mujarab ubat yang mak dia bagi...tapi kesannya tak berpanjanganlah....budak tu dendam kat aku kot. Time aku tengah sujud, aku perasan budak tu lalu lagi sebelah aku.....kali nie....lagi best...bontot aku ditekannya....ala tekan budak-budak..apalah sangat...kalau tekan bapak budak...memang aku bersilat lagi........aku ignore jer......then sembahyang cam biasa......budak tu keep on melintas. Sekali-sekala jer dia buat-buat tunding jari kat aku...and kat nenek sebelah aku. Tapi...ada satu time nie....bila aku sujud, pelepuk!...bontot aku kena tepuk ngan budak tu...takkan tok imam pulakkan nak tepuk buntot aku kan?. Isk...budak nie..memang nak kena...pantang aku sujud lepas tu bontot aku jadi bahan tepuk dia. Kalau ikutkan darah merah aku nie, nak jer aku kejar dia keliling surau nie....lintas pak iumampun ...lintaslah! janji aku dapat cubit bontut dia sedas dua.  Nak sangat tepuk kan?? haa tunggu ko lepas aku habis sembahyang...meh sini akak tepuk bontot ko laju-laju depan belakang!!!! best kalu?????? time budak tu tepuk buntot aku, aku dengarlah pasukan sorak sekolah dok gelak (budak2 pompuan sekolah yang dok gossip kat belakang) isk.....datang surau nak gossip.....gossip budak darjah 5 nie..dasyat...dasyat......rasa terpanggil nak join jer...kalau ingatkan aku dah status 30-an.

Habis jer sembahyang aku carik budak tu...feduliklah mak dia ada ker tak...ooooo depan mak ko..ko kecut...belakang mak ko...buntot aku jadik bahan. kecik-kecik dah panadai raba buntot...dah besor...haaa apa ko nak jadi????????

Tapi niat nak face to face dengan budak tu tak kesampaian...alaahhh dia dok geng ngan budak nakal hari tulah..yang kaco aku sembahyang tarawih lepas...then mak dia heret gie moreh...hmm melepas aku. Takpo...semalam buntot aku jadi bahan ko....hari nie..kita tengok..sapa punya buntot jadi bahan...ko? aku? atau pak imam!!.

Me Naughty..me Netty

10 comments:

Sidratul Muntaha said...

ahhaa.
aku rasa mcm gaya setot jerlah kot budak ni.
bab pukul2 bontot n ramas2 tu mmg la gaya dia.
ahahha!
nasen kau la net.
esok ko kumpul budak 2 tu,ko smackdown sikit dgn bontot ko tu.
bernapeh tak budak tu?!
ahahaa

iduraz said...

hehe, mcm2 peel dak2 skang, kekecik dah pandai meraba..huhuhuhu

Tercipta Untukku dan Untukmu said...

hahaha bontot u mengiurkan budak2 la nett..asik u je jadi mangsa heheh tu payah bawa anak2 pi terawaih..cam i , asben je pi surau yg i ni dok umah jaga anak2 kalau bawa kyra terawih sama agaknya apa yg jadi...

Anonymous said...

wakakakaka aduyai lawak tui ler.. aku rs le hang ni mmg ado aura terhebat ni , tu yg dak2 ni suke sakat ko ..

sabo2 ye..

Diela Zaimi said...

hahahha lawakla kak net...pagi2 dah buat sy gelak sorang2...nasib baik takde org lain...kang diingatnya sy tgh tgk video lucah plak...hahahah

NeenaAnuar said...

hihi... klakar gak I baca entry you nie.. memula cam bengang gak baca tajuk.. tapi biler dah baca.. ya ampooonnn.. memang nakal sungguh lah budak itu...

tapi tu lah.. rasanyer kalau nak bersolat tarawih nie tak perlu lah bawak anak2 kan... tengok kalau dah jadik kes2 camgini.. kan ke muke mak pak dia jugak yg tercalar dek perangai anak dia sendiri kan.. kalau gaya anak yg camgini.. better wat terawih kat umah jerk laa.. dan penah terbaca jugak yg mengatakan much better utk org perempuan bersolat terawih di rumah..

mummy_ayu said...

ha ha ha....nasib la budak tu malam nie...cari ni, cari..amik gambar dia upload kat sini..he he he...

notti netti said...

satu jer..buntot aku comel agaknya...eehheheeh

mama tisya said...

mcm2 hal ko ye..hehehe

qaseh tia said...

heheh lawakla..hehe g terawih asyik xkusyuk je yek.. hikhikhik


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno