Saturday, August 27, 2011

Lepas Sahur Mata Celik Jer....

Sahur around 4.30 am tadi...
selalunya aku makan cereal....
tapi tadi aku makan sayur bayam and 3 ekor udang galah beso tapak tangan (aku giler udang) and ikan merah masak lemak kuning cili api. Semua tu lauk berbuka puasa semalam.

Nasi???
Tak usik langsung......aku memang takde mood nak makan nasi time sahur.

Air???
Kat rumah mak bapak aku ni, banyak air zam-zam beli kat Kelana Jaya (tabung haji). So aku bedal air sedap tu. Kalau kat rumah aku di KL, aku minum air ECPI - bapak mentua aku rajin sponsor sekotak dua.

Apa plan hari ni?...hmm kalau ikutkan bapak budak-budak tu blik today. Dalam tengahari katanya after pihak ASTRO buat itu ini begitu begini. Tapi aku target sama ada time berbuka or malam baru dia sampai. Manalah tau jammed. So, aku dah ajak mak and bapak aku ke MYDIN MITC Melaka. Aku nak beli beberapa pax air kotak soya and mineral untuk tetamu yang datang. Air kotak soya tu untuk anak-anak aku. Asyik ke kedai mintak air kotak soya.....tension ooooo...so aku beli sesiap. Murah pun murah.

So far project bikin langsir sedang giat dijalankan......nanti aku bukak topic baru pasal langsir eh.....

ok....out for now......apsal mata aku celik jer ni??? entry tuan rumah takleh tido.
Me Naughty..me Netty

2 comments:

Mama Zharfan said...

selamat hari raya utk netty@net & family :)

me bertolak balik kg ptg ni :)

zh-ena said...

tak bersahur pun pagi td..terjaga tgk jam dah pukol 6.33am nak sahur mcm maner tu


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno