Friday, August 5, 2011

Cantik pulak BlackBerry Playbook ni


Ooopppsss....oppsss...aku tak belipun lagik...
biasalah...nafsu aku kan tak bertempat...nampak tu cantik nampak ni cantik
tu yang nampak si BB PlayBook nie pun aku rasa cantiiiiikkkk jerk.



Kalau beli sekarang, tak soronoklah raya aku....takdelah meriah kasi duit raya nanti
tapi.......aku takde lagi gajet-gajet cenggini dalam idop aku
nampak orang pakai....jeles lak..
naik trainpun jeles tengok apek sebelah dok main IPad dia...
hmmm...tapi kat Maxis BB PlayBook nie dah fullybooked
aishehhhhhh!!!!!!!

Me Naughty..me Netty

3 comments:

ibh said...

Salam...
Aku pun suka menda ni gak...Tapi tgh tahan nafsu juga ni..Tak pa..tak pa..masuk dlm wishlist dulu...Ngeee

Nak ambik kesempatan wish ' Selamat berpose Cik Netti'...belum terlambat lg kot kan..heee

mummy_ayu said...

amboi....bukan main idaman..tapi memang tomei...

mama tisya said...

skarng dh canggih..mcm2 gadget br timbul...aku pn tkde lg..tp bdk2 kecik lg advanced skarng....kecik2 dh kenal IPAD..tk mcm kita kecik2 dlu..dpt PC beso gabak pn dh suka..hehehe


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno