Monday, March 7, 2011

Tak Suka Kasut Display, But Still Beli.....Natijahnya???? Besar sebelah.


Huuyyyoo...cermin sangat berhabukss...
korang nampak tak tuuu...tuuuu...
haaa tu kasut baru beli kat Charles & Keith....
(lama dah beli, baru je pakai)

Berapa ramai antara korang yang akan beli jugak kasut Display yang terakhir tinggal kat atas rak kasut???
Dah tentu2 lah aku salah seorangnya.......tapi kalau ikutkan sifat semulajadi aku, aku jaraaaang sangat nak beli kasut display ni.Eventho dah habis stock ker...dah takde keluaran kasut tu ker, salesgirl pujuk ke, sebab nak habiskan stock....aku tetap takkan beli kasut display.

Tapi kasut kat atas tu...beli ngan classmate aku (outing last-last week) bebetoi kasut Display, dah out of stock dah.......aku mulanya cam, tak mo.....tapi pasukan sorak ramai eheheheh and akupun belilah, walaupun aku macam, berbelah bagi....nak ke tak nak....
tapi, atas support moral kengkawan aku tu....(korang kenal sapa korang), aku belilah....sekarang nie, aku ada 2 kasut merah ber'baldu'.

Makanya, hari nie, tetiba aku pakai baju kaler merah, jadinya teringinlah nak rasmikan kasut beledu merah tu...pakai punya pakai, aku rasa cam something problem jer...cam beso...
so aku yang memang dah setenby pelapik kaki kat tumit belakang tu....pun lekatkanlah benda alah tu....
okey...kasut kanan aku, baik..ngam2 jer..tapi yang kasut belah kiri yakni kasut yang di display kat rak tu...hmmm cam kembang semacam....dah tepek pelekat khaspun...tak guna jugak...still aku jalan, kaki terkeluar2 dari kasut belah kiri tu....sudahnya aku jalan macam orang cacat...cam sister ngesat pun ada haaa....punyalah nak elak jangan kaki terkeluar dari kasut...

dan sampai je kat ofis..aku terpaksa timbunkan tisu banyak2 dalam kasut kiri aku tu....dah macam hape ntah....check size, sama jer....
takkan tapak kaki kiri aku kecik kot.....
bila fikir balik...mesti kasut display nie dah ramai yang try....nak wat camno....kalau ketat boleh dibesarkan..nie kalau besar camno nak ketatkan...takkan nak harap bantuan tisu sampai malam karang?...

Moral!!! jangan beli kasut Display!


Me Naughty..me Netty

3 comments:

mama tisya said...

aku pn tk suka bli yg display bkn kasut je apa2 saje la tp kalo terpaksa bli..bli jugak tp jrg2 berlaku...kemain tyg kasut pg2:-p

aku merah gk tp tudung and bj:-p

Unknown said...

kdg2 yang last piece tu la yg kenan kan.. display pun bedal gak.. sebab da jatuh cinta.. hehehh

notti netti said...

hmm tapi nie kasut kiri tu problem betul......asyik terkeluar dari landasan jer.....


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno