Wednesday, March 16, 2011

To Mummy Ayu And Suziey.com

Kehadapan sahabat ku yang jauh di blok lagi satu dan di pejabat pos...

untuk pengetahuan korang, aku on jer untuk ngedate tengahari karang........sekarang pon boleh...tapi kedai baru bukak......jadi, apa2 hal..ko suziey.com eloklah kiranya dapat menelefon atau membuat apa2 pertanyaan pada Mummy Ayu...memandangkan NottiNetti punya handphone tidak ada kredit dan tidak ada kedai menjual prepaid di area-area berdekatan.........diharap kalian faham situasi ini.......aku akan bawa kalian ke mana sahaja...oh! minyak kereta takpe...aku belanja.......

kahkahkahakahkahakha

sekian.....saya yang menurut perintah!!!!!

Net cute

Me Naughty..me Netty

5 comments:

mama tisya said...

mcm la tkleh topup guna m2u:-p

Suziey Ahmad said...

haih sabo je aku..p tukar postpaid skang jgk..ekekeke:D

aku on jgk..roger la bila nk kuar..1230 kan? lps lunch aku xmasuk opis..lagi la bole bersuka ria..yeeehaaaaa

notti netti said...

amy jehles!
maybank too you akuto still tak bleh wat apa2..nak resetpun aku lupa no.

mummy_ayu said...

mcm yg disembangkan dlm phone tadi...
apa2 aku roger ko..
Suziey...apsal ko masuk opis plak petang nie..?jeles la mcm nie..

mama tisya said...

ko tu saje wt2 lupa bkn tkleh p set blk new pink kt atm:-p


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno