Friday, March 11, 2011

Kengkonon sengaja nak datang lewat......nak kasi orang lain buka ofis....tapi......

 Assalammualaikum......


Pekabar kalian semua, sudah bertaubatkah belom....?..belom?....errr no komen....(pehal aku tanya soklan nie pepagi buta)........

Oh...per citer hari nie?......hari nie topik..aku sengaja nak datang lewat kat ofis....manjang jer muka aku datang awal, muka aku buka bilik ofis, muka aku yang kusyuk pepagi buta depan laptop ehehehehe.

Aku bangun dah awal....5.30 am aku dah terpacak macam patung budha kat atas katil king aku,....then aku dok kedip-kedip mata...maka pukul 6.15 am aku baru nak angkat buntut ke toilet yang jarak 5 langkah jer.....mandi...aku relax.....siap leh shampoo rambut, then gosok baju (aku dah set nak datang lambat, maka baju aku gosok pagi ni), then aku touch up....then pukul 6.50am aku keluar rumah. Tunggu lift, ramai pulak orang tunggu......aku relax lagi...kata pun nak datang lewat kat ofis kan?......so, terpacaklah aku ngan neighbour2 sekalian...kalau aku snap gambo kami tunggu lift....masing2 dah ghupa berdiri nyanyi lagu 'Negaraku' haaaa......so 15 minit jugaklah aku terpacak depan lift yang dok bunyi naik turun naik turun......sudahnya bila satu pintu lift bukak...haaa dah padat cam tin sardin.......kang silap hari bulan jammed terus. Maka aku ditemani lampu Nokiah E63 pun turunlah tangga dari tingkat 12.....tima kasih kasut C&K kat atas nun....persembahan pertama mu memukau.......dan aku perasan, aku mempunyai pengikut yang ramai dibelakangku...sebab?...akunya hp dah terang macam torch light...(lift gulap gulita)......kalao aku pedajal tutup lampu hp tetiba...mesti semua jeritkan?...kan?..kan?.....eheheheheh tapi aku kan baikkkkkk.....aku suluh tangga sampai the end.......muahahahahaha.

Keluar je dari kawasan rumah aku...dahtentulah jammed...tapi aku relaxxxx sebab? aku kan nak datang lewat.....aku drive dengan perasaan berbunga-bunga disaat muka kete member sebelah dah macam kelat asam sebab jammed. Tup Tap Tup Tap...aku sampai office pukul 7.25am......Ya...mesti dah ada orang bukakan ofis.....aku gumbira......TAPI.......sampai jer ofis.....cam biasalah......ahku jugekkksss yang kena keluarkan kunci ofis dan bukak semua lampu.......laaa...aku ingat aku dah habis lewat la tu..ghupanya bebudak ofis aku datang laaaaaaaagi lewat. Haisssshhhhhh.......tapi takpe....aku relaxxxxx jer...sebab niat nak datang lewat...jadi.......7.25 maaaaa...lewat la bagi aku....eheheheheheheh

pssss- hari nie aku pakai semua pepel....korang?
Me Naughty..me Netty

1 comment:

mummy_ayu said...

of coz tu kira awal beb..
kasut baru lagi yer?


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno