Friday, March 11, 2011

Akhirnya dapat juga buku Memoirs of Tun Dr. Mahathir...


Yup...yup....takde lah kena beratur.....takde la kata habis stock.......okeee jer aku pergi MPH Midv petang semalam, after ofis......cuak jugak, sebab pesanan dari ayahanda aku.....takot sold out......ditambah lagi bebudak ofis semua kata dah sold out and kena tunggu bulan depan.

Bila aku sampai jer kat MPH, memacam doa aku guna....then aku ternampak kat kaunter.....bertimbun buku nie.....and line clear jer kat kaunter...aku beli jer la...dengan harga RM100.....murah untuk buku yang tebal gabak cenggitu.......aku siap borak dengan lady jaga kaunter tu, Aku tanya, ingatkan dah habis buku nie....and that peramah young lady kata, MPH baru restock 2000 naskah tadi....oooooo yer ker....? panjang ooooo aku.

Tenang sikit hati aku dah dapat buku nie...leh kasi bapak aku...(bapak aku nie hobi dia membacaaaaaaaaa jer)....aku jer yang tak ikut......tapi aku suka buku....(buat display kat lemari ehehehehe).....

Tapi macam best jugak nak baca, aku nak jugak tau cerita dia.....kan?.....dah dia kata dia mungkin akan kena saman disebabkan buku nie...ehehehehe..tu yang aku laaagi nak baca tu...tapi kena tunggu turn bapak aku baca dulu...

chiows...
Me Naughty..me Netty

4 comments:

ita cutevirus said...

nett,
ita pon nak beli gak buku ni.. cam best je..
ada officer kat opis ita ni beratur masa launching..
die baru je baca 1/4 dari buku tu..
sangat best katenyer...
bile ditanye, apa isi kandungannyer, die suh baca sendrik..
huhuhu..
kene tunggu die abes baca la.. nak pinjam kat die...
hikhikhik

Anonymous said...

ewah2 dah dapat beli buku tue...nak beli jugak....

mama tisya said...

lps ko citer psl buku tun ni..smlm ada aku tgk iklan kt tv...hehehehe...sure happy ayahnda, ko dh dpt blikn buku ni

mummy_ayu said...

baca..nanti buat sinopsis yer..
he he he


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno