Monday, March 14, 2011

Mimpi hantu, Petanda Ada Benda Buruk Nak Berlaku...so....dah berlaku dah kat aku...isk...! Aku tertinggal HP.

Salam kelam kelibut uols,
Ahhh mencilah...aku terjaga pagi tadi bukan sebab jam hp aku...tapi sebab terkejuts nengok muka hantu kat dalam mimpi aku, bughuk ghupa nya wei!.....(nie kes malam semalam tengok movie vampire kat astro la...) Saman sama itew astro..!!

Boleh rasa, debar-debar lagi jantungs aku dek tergezut ngan muka hantu tu...eee nyampas...and bagi aku.....bila dah mimpi hantu nie, of coz mesti ada sesuatu yang berlaku...and yer! betoi!!!.....sesuatu telah berlaku disaat-saat penting, genting ni.

Aku keluar rumah elok jer....I remember to bring my photobook yang I janji nak bawak untuk tatapan Ayu, dah rember untuk bawak tape recorder untuk interview petang nie, dah remember nak bawak itu ini.....tapi boleh pulak benda alah yang satu nie I tertinggal.

Aku tertinggal handphone daaaaa. benda paling penting....nak balik rumah ambik, dah tentu jammed karang....padahal todaylah the most2 peting/kerja yang aku perlu settle and aku perlukan hp tu...uwaaaaaaaa........menci laaa..ni mesti hantu dalam mimpi akunye kerja nie.....setengah jam aku dok ingat muke ko...sampai aku lupa bawak hp aku...isk...

dah la, karang Ayu nak call aku ambik photobook and thumbdrive, dah la aku nak call VIP penting this morning....dah laa aku ada rehearsal emcee petang nie....haiyaaaaaa......

Bila fikir2 balik, buku no telefon yang manual tu....memang harus ada..kalau ada kecemasan cenggini. aku cuma ingat no hp mak aku and laki aku jer....yang lain?????? nan ado.....

psst - harapkan miracle...en.hubby sedar aku tertinggal hp and tulun hantarkan..sob sob..sob...
Me Naughty..me Netty

1 comment:

mama tisya said...

mimpi hantu petanda buruk ek..aku jrg mimpi hantu:-p


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno