Thursday, March 3, 2011

Tetiba hujan lebat seawal 4.00 pagi......apa lagi..tarik selimut...zzzzzzzzzzzzzzzzzz....


Tajuk entry aku dah nak macaam buat entry kan?.....tak kena tempat langsung.
Wow, apa yang boleh aku katakan...aku tidur nyenyak gilos pagi tadi.
Aku agak pukul 4.00am kot start hujan.....itupun aku terjaga bukan sebab hujan lebat, but aku terjaga coz, laki aku baru balik rumah.......aku yang tido depan tv pun cam pisat-pisat tengok jam...tapi rabun2 laaa...sebab mimpi banyak sangat.....citer macam2.....so aku agak2 laa pukul 4 pagi....
time tu siaran Astro dah terputus (then laki aku tutupkan)...
aku?..uissshh hujan lebat cenggini...sejuukk oooo...aku tarik selimut and sambung lagi mimpi macam-macam.....

Pagi tadi aku mimpi berlari keliling bangunan (macam institusi pengajian tinggi jer) dengan kawan-kawan sekolah aku dolu-dolu and ada jugak muka 2 orang SIL aku....(Zareen and Farah).....kira macam kitaorang ada rentas desa lah......
then aku mimpi berlari lagi....agaknyalahkan kalau hehari aku mimpi berlari jer...boleh kurus tak?....
eehehhehehehe...

Pagi nie ofis sejuuukkk cam peti ais pusaka rumah arwah opah aku sejuknya...
dan aku? tak bawak apa2 baju panas...or at least shawls beso gabak tu....

muahahahahahahaha

Me Naughty..me Netty

3 comments:

Qastalani® said...

o ko mmg pakai sarung kaki ek? haku x bole lh. licin! sedar2 kaki ke depan, sandal tertinggal kat belakang!

mummy_ayu said...

kalu mimpi lari2 leh kurus, aku pun nak mimpi lari2 gak..ha ha ha..

Anonymous said...

next time kalo mimpi kita lagi, silalah hadiahkan saya satu kasut c&k..sekian.

_adikiparmuyangpalingchomel_


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno