Friday, March 25, 2011

Parti Bujang Kembali Lagi......Aimi Hilang? Letak jawatan? Merajuksss?......

 Parti dihadiri oleh empat specis manusia yang mengganggu ketenteraman orang awam nak makan......malu jer kawan ngan depa nie....eeeeeee......

 Makanan yang dihidang menanti untuk ditelan didalam setiap mulut-mulut manusia yang berhati kongkrit...di sini yang kembali dari umrah juga..lupa seketika amal ibadah...buaaaat dosa keciiikkk je banyak.....

 Lompat tikam...mkanan yang kian pupus di dalam setiap mulut warga parti bujang...kesian makanan nie....seorang manusia yang baru pulang dari umrah minta ditukarkan 'barter trade' jelly hijau tersebut dengan pulut fink saya......JANGAN HARAP!!!!!!!............

 Serangan di wallet section jusco Midvalley........hey gadis umrah!..ko manyak songeh..mau allet yang lain dari yang lain?...sila ke blog tukang jahit ya..muahahahahahahah....

 Gadis-gadis mengaku bujang ini tidak sahaja mengerjakan 'kedai makan Belanga' malah Si Robin juga habis dikerja mereka.......takpa..perut mereka elastik.........
Oh! ya, sudu fink itu bukan perhiasan...tapi kegemaran watie, ayu dan budak umrah......saya??? baik adanya.
 haa tataplah sampai kejung....saya tidak bertanggungjawab!

sekian....

Aimi......tiada ibu tiri..anak-anak berlari keriangan..........tiada siapa nak marah...eheheheh

Me Naughty..me Netty

4 comments:

mama tisya said...

sbr je la tajuk entry and ayat last tu:-p amboi sakan eskrem...

Suziey Ahmad said...

haahahahahahahahhah aku suka ayat last...ekekekeke:D thanks wei banje mkn..lupe mau ucap tadi..ekeke:D hersheys aku tlg simpan yek..jgn dikorbankan ke dlm perut ko..

mummy_ayu said...

wah..net dah siap entry tu...cayalah!!!

nedababy said...

aku rasa wajah wajib yg selalu ada dlm outing makan2 ko ni..ada satu missing ek? aku rasa aku nampak dia melempar bola kat one utama semlm la net...


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno