Wednesday, March 9, 2011

Korang Ingat Aku Terror sangat ke Ber'heels' Tinggi nie.........akupun menusia biase gak...

Ahahahahah, gelak aku baca komen Diamilikku kat blog Ayu pagi tadi....

bukan apa..ayu lak buat entry pasal kasut flatnya.....then si Diamilikku pulak kasi komen baik tentang status aku ngan kasut heels nie...


ahahaha, si Ayu lah..orang pertama yang call aku..gelak2..sebab dia teringatkan kisah aku tergolek dot kat bukit tahun lepas.........siapa cakap aku terror sangat pakai kasut heels nie?...

Diamilikku, takyahlaaa ko nak kagum2 ngan aku.......tapi kalo nak kagum gak..silalah! belanja sekali..eheheheh.......aku nie jer suka sakitkan kaki jenjalan pakai heels nie, mana heels yang sedap pakai...memang aku jalan laju dari ayu...tapi,.....mana heels yang cam hampehhhh...ha, ayu tau lah bertapa terhencot2nya aku catwalk.......

jadinya, aku sama jer macam korang...nak cantik and sedondon ngan baju..kena laaa sakit banyak.....eheheheheh

Nak baca entri aku jatuh tergolek??? klik SiNI

Me Naughty..me Netty

11 comments:

zara zaman said...

iye..iye saya penah bace entry tu dlu...guling2 ketawe bace entry tu...

mummy_ayu said...

ha ha ha....

Farra Dhelina said...

haha tak leh byg kak net tergolek...

notti netti said...

zara- aku pun ingat lagi saat aku terguling2 jatuh..

ayu- ko gelak ape!

Farra- tolong jgn bayangkan....

Diela Zaimi said...

hadoi kak net...
sy gelak sampai nangis tersedu-sedan tau baca kisah kak net terjatuh tu...
serius smpai nak pitam rase sbb tak benti ketawa pastu nangis...
gile ke sy?
disebabkan kak net dh mencipta sejarah dlm idup sy, maka sy buat entri psl kes ni...wakakaka

*saje nak bg perut org lain pecah lak...(menaip dlm keadaan bahu tersengguk2 sbb x abis ketawa & nangis lg)

notti netti said...

Diela- uish sampai cenggitu sekali...

nety said...

salam kenal kak,aku baru lagi baca blog ko ni.tp ble aku baca pasal ko jatuh bukit tu,serius saket prot sambel tahan air mata siot!!!ko mmg gamble la kak,siap blh tnye plak org seblah tu jatuh bagai eik?

aDieyZa said...

salam kenal.. zana baru baca blog ni.. tergelak2 zana baca entry ttg jatuh dr tangga tu.. sampai mengalir2 air mata ni..

tapi kalau kita pakai heels ni, bila jalan tu rasa lebih confident.. cuma x boleh pakai utk tempoh masa yg lama sgt la kan..

notti netti said...

aDieyza

salam back aDieyza........ya..betul..pakai heels nie..kompiden!

Anonymous said...

Assalamualaikum Netti,

Serious shit aku tergelak sakan bila baca entry ko jatuh...u made my day beb, stress2 masuk ofis,baca entry ko...thank u very much!

p/s:we dont know each other but i feel i know u..after reading ur blog. :)

warmest regards,
jay

Zue AnnaLeeya said...

aku dah baca entri ko jatuh tuh net... mmg aku pon gelak guling2 baca... kalakar la ko nih nett... hahaha...


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno