Tuesday, March 22, 2011

Tolong-tolong...Hidung saya terkena Cili Padi....pedasssssss....camne nie?

Uwaaa.....pijar hidung...tak pernah aku rasa pijar kat lobang idung...selalu pedas/pijar kat bibir jer...uwaaa.....
nie sebab makan tadi lah kat semua house......kali nie tak keluar ngan BFF, tapi keluar dengan geng-geng ofis......borong tudung murah........(akupun tak sangka kat lorong jalan TAR tu ada seketol kedai jual tudung murah ya amat)nama kedai tu MUAZ......tahap-tahap singgit dua hinggit pun ado.......


lepas beli...dengan perasaan gumbira..sebab gerimis turun cam cerita winter sonata ditambah pulak dengan orang tak ramai sebab pertengahan bulan....ditambah lagi jalan tak jammed...orang takdo duhit kot lagi...cer tunggu jumaat nie...pekerja gomen dok sorak yak yak yea kat Jalan TAR tu.....setiap kedai tu mereka yang punya ahahahahahahah......situasi ini berlarutan 2 minggu sahaja..then kembali normal cam suasana aku hadapi tadi. Sunyi sepi...kedaipun tak ramai orang....(before this kawan aku kata kedai tudung tu penuh..nak jalan kalau tak selisih buntot...tak sah!)......hahaha...cam nak rasa gak jalan-jalan time orang tengah ramai kat kedai tu..boleh buat aksi laga-laga buntot....yang keding tu kalo kena laga ngan buntot aku..alamatnya....tertonggenglah kat celah-celah tudung tu..ahahahahah...oiiss tak baik ketawa orang...cer ko lak net kena siku ngan buntot orang yang big size dari ko....bukan tahap tertunggeng dalam kain tudung...silap hari bulan..tak jumpa cari....muahahahahah..
pinjam gambo dari jardness.com

Okee...lupakan kisah buntot......lepas jer shopping kat kedai tu...kami makan kat foot court semua house..pooonnn tak ramai orang..selalu penuh...and berebuts meja..ini tidak....time tu pukul 1.10pm dah. Aku pon cam happy2 jer ambil nasi berlauk...and ambil sambal belacan...tapi terkena sikit jari kiri aku..tapi


biasalah..aku lap guna tisu jer......top tap top tap...sampai ofis....aku on computer..aku tak sengaja terkorek idung...haa ko..mula2 biasa jer...lama2 aku rasa tak sedap kat dalam lobang nie....and baru aku ingat..aku tak basuh tangan time kena cili tu...adoooiiiii.......puas jugak aku jirus hidung aku guna air..bukan calang-calang air noksss..ECPI lagi tuuuuuu.......(botol air tu jer yang paling dekat ngan aku)......pedih lobang idong aku cam pedihnya mata kena masuk cili..........nyesal aku korek idung...uwaaaaaa

pinjam gambo extraordinarydesign.wordpress.com

camno nie....kalo mulut pedas, boleh jer aku isap gula-gula..tapi kalo idung??? takkan aku nak masukkan gula2 dalam lobang idung nie?...bersemut kang.....
uwaaa..pedas nya idunggggggg

Me Naughty..me Netty

3 comments:

mama tisya said...

ko amik ais la ltk bg sejuk skit:-p

ler br tau ke tudung kt jln tar tu murah..sebab tu aku slalu bli kt situ:-p

mummy_ayu said...

ha ha ha...sian ko....

Lelord said...

ekekekekekke klako arr, seb bek sempat lap ngan tisu jari tu, buatnya x lap terus korek idung mau panggil bomba ni


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno