Monday, March 7, 2011

Kenapa, kalau bab-bab cebuk/ cuci taik anak..otomatik serah pada wanita/ mak/isteri????

Persoalannya?

Sila baca senario ini......

Ahmad adalah seorang soami yang penyanyang giler.......suatu hari, beliau sedang bermain-main dengan anak bongsu beliau yang berumur 1 tahun......sedang beryak yak yea dengan si anak...tetiba...hinggap bau yang kurang enak di bibir hidung beliau...Ya..si kecil memberakkan diri....terus.......Yangggg!!!! Anak berak....!!!!!!!!!...maka berlari-lari anak lah si isteri mengambil baby tersebut dan mencuci berak........kemudian...datang si abang pula ke arah bapanya.....'Daddy...saya berak.." kata anak yang berumur 4 tahun tersebut...sambil menggaru2 bontotnya.....si Soami......Yannggggggg!!!!! anak berakkkk!!!!!!!......

persoalannya......kenapa wanita sinonim dengan cuci berak?.....apakah ianya perlakuan otomatik yang keluar dari mulut soami utnuk isteri terchentanya......atau...adakah isteri jer yang pandai cuci berak berbanding soami????


Cer Citer.....cer Citer?????
Me Naughty..me Netty

5 comments:

Nad @ MamaZakwan said...

harini saya rase kak net sgt rajin berentry..mula pasal shopping, lepas tu pasal tamil, pastu kungfu cina, pastu pasal cuaca, pastu pasal budak..
arini saya seronok baca kat blog kak net..
^_^ teruskan usaha! ^_^v

zara zaman said...

terbalik pulak dgn saya... anak berak @ muntah je, saya sruh cari babanya... klu x saya yg muntah nanti... en. hubby pon dah paham sgt perangai wifenya yg mengada2...hiks...

notti netti said...

Nad- iyekan??? kak net pon baru perasan.....

zara- best nyeeeeee

farmys said...

nasib anak lelaki.. ada alasan suruh hubby cuci.. heheh!!

Mummy said...

biasa ler tu...kalo boleh sumer benda kiter nak kena buat...nak tgk dia cuci masa bila tau...??masa kiter tgh masak..maka kiter bleh ckp kt dia balik...bang, tolong cuci berak anak sebab tgn sy kena cili..nanti pijar bontot dia...maka dia akan buat sebab tanak anaknya kena cili...hahaha


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno