Thursday, March 10, 2011

At Last....post moterm..sekitar Birthday Party My Son.....kuuusemangat....

Kudos to Lalan and member coz snap photos yang shantiks-shantiks belaka...
peha ahkak jer ko tak adjust kasi ramping cam kerengga..
takpe..ahkak tak kisah.....

so..uolsss tatap le gambo yang sedia adoo nie...


Baby Blue Cake
sepantas gaban I buat.....
lenkali jangan belagaks nak buat semua kerja......plan nak cake cengitu cenggini bagai...udahnya...kek sesimple nie je dapek aaaaaa......buat pukul 8 pagi....majlis pukul 3 petang..dasar!

hahahah, mende alah nie berkonsepkan pyjamas party..so..harus ada tayang baju titon...
kasi letak atas meja tengah.....




pom poms..harus ado



goodies bag and ada lagi...but maleh den nak upload...org dewasa dapat lain....
diaorang dapat kasut titon...cermin mata titon dan korek telinga.



balon wajibs ada....



harus ada juger...cupcake....aku kan tokey..



harus ada, untuk gegulakan bebudak yang degil!!!

air mineral time tersedak......



My 1st son IMRAN tengah tiup kek..bukan lilin eh...



Si starbuck Latte....aka IRFAN

nampak mesrakan gambar ini? I loike...u kiss me, i kiss u...
tapi sebenarnya......imran!!! sini..kiss ibu cepat!!! camera nak snap laaa.....!!! sambil tarik tangan anak.

Tiru sapa laaa senyum nyenget nie....

Aku tak berapa kenal...siapa orang dalam gambar nie...korang kenal?????

me familiar.....





kalo ikutkan..aku sendiri nak gie lompat2 dalam bag angin tu....tapi...ahhh takpe lah!



Imran dah berak dalam seluar dah time nie.....eheheheh


ada banyak lagi gambo sebenarnya...cuma aku malas nak edit nak memacam lagi....
so..korang tatap jer laa dulu...\

aku nya post moterm is.....nak buat party nie kena plan 3 bulan awal..aku plan seminggu awal...
tu yang kaler baju tak samapon......
pertolongan adik2 amatlah penting...jangan harapkan orang tu..tu...dan tu...
sudahnya kamu jugak yang tercunggap-cunggap...sib baik aku sempat mandi and pakai baju tak gosok tu....

aku paling risau bila gift untuk orang dewasa dah nak habis....gift kanak2berlambak-lambak....sebabnya?..dah janji ada orang tu nak jaga gift..sudahnya dia yang hilang...yang orang dewasa ambik sekali 3 bag.....kalo aku nampak takkan aku nak tarik balik kan?...reda jer......tu yang tak dapat kasi member blog cikit....sob..sob..sob......

makanan?..aku pun suka..sebab banyak yang tak habis..aku risau banyak yang habis...

dewan? aku suka..free and beso and lengkap aircond and karaoke and mop and sofa and meja and kerusi and manusia and cicak koben.

Clown? uhuhuhu ingat nak ambik..tapi ramai bebudak takot..so tak ambik...
permainan pun tak buat cuma ada balooon bag yang beso untuk main2, tu jer.....

satu lagi, sorokkan mikrofon..anak laki aku Imran nie pantang tengok mikrofon....aku baru tau.

dahhh itu jer kot yang aku leh komen so far.......dulu yang nak buat meja makan bentuk katil bagai..tak jadi..semua sebab masa..........plan seminggu awal la katakan...

okee..aku nak wat kerja....


Me Naughty..me Netty

5 comments:

ibuayu said...

sambutan yang meriha...kat mana order cover mineral water tu..lawalah

Anonymous said...

kak,label air mineral ko tu ko tempah katne?nak tempah utk besday anak plak la~

notti netti said...

cover mineral tu, i tempah dari my sis in law....ramai tanya dah....tapi orang tu tak buat dah sebab dia dah pindah departmen. Kertas dia sangat berkualiti tau...bukan guna kertas murah and nipis tu...dia guna kertas gloosy untuk print gambo tu haaa......tak silap aku...aku bayar RM50 untuk 50 keping kertas tu.......

tapi dah takdo dah...akku yang paling akhir dia buat.....then dia pindah kerja....

panjang cerita aku.

Diyana said...

alahai..diyana pun baru nak tny psl label air mineral tu..hmm.die tk wat online ke?^^

notti netti said...

hahaha..sebelum nie pun ramai tanya, org tu guna kemudahan ofis dia kalau tak silap...tu yg dapat buat kertas berkualiti. org tu dah pindah or transfer lain department kot.....tu yang dia tak buat dah....kalau tak salah la.My SIL party planner...last party yg i tgk dia buat dah tak guna kertas macam i tu..guna kertas biasa yg nipis tu jer......dia booked kat org lain...meaning that org yg buat paper mineral anak i tu tak buat dah....


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno