Thursday, March 10, 2011

Time Akhir Pembayaran saman...Jadi...cepatttt!!!! bayar kat kaunter...bukan kat aku...

Wahaiiii orang-orang kampung yang belom bayar saman.....

Tarikh akhir pembayaran saman ialah by Today!!!!

masa adalah sebelum pukul sepuluh......jadi korang kalau nak makan malam sempat lagi tau.

bayar??? bayar kat kaunter.......jangan pergi kaunter pertanyaan...korang tak dapat settle saman..tapi korang dapat ngorat anak dara orang..kalau korang jantenss..kalau korang fomfuan, korang akan tersipu-siput malu...itu ajer......

Jadi...lepas nie tolong jangan sms or kol aku..tanya bila waktu akhir bayar saman..dan jangan sekali-kali minta aku settlekan........aku carut nanti.......

yang tak amalkan rasuah!!
(ada orang tu nak belanja mek d, kalao aku settlekan saman dia) saman ratus2 ko bagi aku mek d harga tak sampai 20 hengget.......aku tak pandang...... dan tak akan settle kan...

sekian...dan

sekian..........lagi
Me Naughty..me Netty

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno