Monday, March 21, 2011

Kate Spade pon Macam Oke Jugak Kan?........Ladies...what do you think?....

Entah ramai ke tidak yang nak tolong think kan untuk aku.....
ah...takpelah...kalau takmo think....biar aku think sendiri..korang baca diam-diam eh.....

gila hapa aku dok servey bag..disaat aku melancarkan kempen berjimat cermat kan?.....
nie semua gara-gara wallet coach yang aku tunggu tu dah takde stock..punya laaaaamaaaaaaa tu.....so..aku yang keras hati nie..nak sangat tunggu wallet kesukaan tu muncul..nampak gayanya tak muncul2.......makanya terpaksalah aku lupakan si coach mia kesukaan aku tu...dan makanya aku terpanpan melihat hermes kelly long wallet...sangat cair hati ku...disaat aku bergelumang dengan kesedihan..cheewaaahh demi terpandang jer wallet buaya ini..aku tersendawa kecil....cantik wallet nie...tapi harganya bukan RM1000.....lebih...lebihhhh...lebiiiiiiihhhhh...lllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeebiiihhhhhhhhhh dari itu...bak kata pepatah..boleh beli motor sebijik....napalaaahh ko mahal sangat hermes kelly oiiiii.......

Lupakan jer laa bag kat atas tu....kerja giler kalau aku nak buat loan or habiskan duit simpanan just nak beli wallet buaya atas tu...(berkata-kata dalam nada-nada sedih insani). So....terpaksalah aku heret Mummy Ayu ke kedai Coach berjuang untuk cari wallet yang aku nak dolu-dolu...

Makanya Non adoooo.....macam takde apa2 yang menarik pun kat butik C tu.....pattern lama jer aku rasa...9wah! berlagaks!)....tak cukup dengan tu, aku mintak tolong Mamatisya untuk carikan wallet Marc Jacobs.....(Aimi panggil biskot jacob) ahahahahahah.........
Aku mintak turnlock Marc by Marc jacobs......mintak aimi check kat pavillion.......aimi kata wallet cam aku nak tu takde and kaler yang ada tak menariksss....and dia sarankan jangan beli eheh sebab tak berbaloi....(ayat aku)..kihkihkih.....memanglah..kalo tengok isi dalam memang erm erm cam tak banyak best dari best......tapi bagi aku shantikss...tapi kad aku pun sedebuk banyaknya....kang tak muat jadi cam wallet Braun Buffel oren aku...hampehh......habis zip rosak...tak sampai sebulan.......jual kat aku punya garage sale pun tak laku. 
Makanya...aku masih tercari-cari wallet yang bebetul aku nak sangat.......wristlet C kaler ungu akupun dah macam belacan...sian..janji nak pakai kejap jer...nie dah berbulan-bulan.....aku bawak masuk arkib pon kena tegur...tak boleh bawak masuk beg dalam arkib...aku blur...bila aku xplain itu beg duit aku...baru mak guard kasi aku masuk...sedey jer.....



Tapi last time aku heret Mummy Ayu ke Kate Spade The Gardens......seram mak nokss...masuk sinun..sebab yer laa....datang nak nengok jer..bukan beli..and paling aku suka bila pekerja kat kedai tu...sangatttttt lah peramah....tak macam certain-certain butik yang lain yang sangat patung kerasnya......atau seperti kedai itu milik mereka lagaknya....kita ini dipandang semut bontot hitam sajork.....sedey lagi...tapi di kate Spade The gardens...gadis cina tersebut saaaangat friendly layan aku yang ntah apa-apa nie...sekjap nak tengok itu, sekejap nak tengok dalam cermin...sudahnya ucap thanx jer...eheheheh....wallet kat Kate Spade average harga Rm900 to 1+++......errmm kuali kulit shantikkkss cuma wallet so..so..jer.....tapi ada satu tu yang menarik perhatian aku..mummy Ayu pun suka..tapi terlalu shocking pink.....aku tak suka sangat pink terkejut-terkejut nie...menarik minat pencopek.....tapi aku hold jer dulu......(kalau anda layan pelanggan dengan baik..maka mereka akan senantiasa ingatkan barang di kedai anda).............
Tapi..tadi aku google laa nak cari wallet kate spade tu balik.....terjumpa lak handbag kate spade yang ini.....aku mengelamun balik.....hadoiiiiiii......

price?....sales blog tu jual RM830 jer.....aku terkedu lagi.........

cam menarik kolbu jer.......


-tapi apa-apapun...aku totap dengan pendirian nak bli wallet.....habis terabor kad aku bila nak keluar duit dari wristlet...........

Me Naughty..me Netty

1 comment:

mamasuri said...

mentang2 lah nak gaji ye nett...
hehehhe


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno