Tuesday, March 8, 2011

Kan Bagus Kalau Aku Pandai Menjahit........

My mom memang terror jahit baju...sebab dulu2 dia attend class menjahit....I???? harapkan belajar menjahit kat kelas ERT....kat sekolah dulu...sedey....:(

ambil dari blog www.hijabstyle.co.uk

Bila dah besar nie....baru lah nak belajar jahit langsir which is my brother lebih cekap dari I.....comforter anak I pun dia yang tolong jahitkan......jehles!!!!! memang budak art n design nie memang otomatik kretip la kot?.....humban jer apa benda kat dia...menjadikkkk jer.......

Ni sekarang puas aku pujuk mak aku ajarkan aku buat MAXI...but mak aku malas nak layan..dia busy masak 24 jam and jaga anak aku and jaga nenet aku.....dia suruh aku beli jer baju maxi yang ada...adeyyyyyy.....time kecik2 dulu mak aku rajin buatkan baju MAXI untuk aku...yang aku sangat marah and sesi nangis-nangis bila kena paksa pakai baju tu...ye la...time darjah 6......apa kes member sealiran dok glamour pakai jeans.....aku??? maxi?????....oh! no!........time tu laa..

ni bila Maxi dah buat came back......mula lahhhh terhegeh2 nak pakai MAXI....dulu ex-bibik pandai buat MAXI...aku sebut and bagi kain jer....1 hari siap!!!!!....tapi sebab nawaitu dia nak jadi tukang jahit.....lebih dari nak jadi bibik aku...tu yang aku hantar pulang!!!!.......

from www.hijabstyle.co.uk

Tapi aku tetap fikir...kan bagus aku pandai menjahit????? Makkk ooo makkk ajarlah anak mak jahit baju rung and Maxi.....sob...sob...sob


Me Naughty..me Netty

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno