Wednesday, March 2, 2011

Celebrities Shoes Closet......I pun nak jugakkkkkk cengini.....

Iya....mesti korangpun kepingin punya closet sepatu yang sebigini?.......anggukkan kepala...engak perlu bersuara...saya ngerti perasaan anda........saya juga mahu perkara yang sama berlaku di mahligai saya....wah! punya closet yang anggun...besar...bisa meruntun setiap tetamu yang bertandang ke rumah.........kira saya hanya tidak perlu menyediakan water untuk tetamu...hanya sepatu ini yang bisa saya jamui....wahahahahahahhaahaha...........cakponggg cakponggggg
nie Meriah Curry nye shoes closet (Mariah Cerry)..wow meriahkan?
nie pulah shoes closet si Cristina Arguilera...rela aku lepak sini hehari.


Jessica Alba....hmm okey laaaa kalau nak bandingkan aku...cam atap ngan rumput jer...

uissh...aku memang teruja bila tengok closet kasut and baju dia....dasyat!
Miley Cyrus...so sweet and aku sukak
Paula abdul's shoes closet...err cam serabut skit...kan?
Add captionyang ni pulak cik Fergie punya.....aku rasa ada lagi tu kasut dia sorok...
droll........*_*.....

korang ada shoes closet?......aku?......ahhhh cam takot nak citer...kang laki aku nampak..lagi dia hangin........ampun.........beribu-beribu ampun....

Me Naughty..me Netty

2 comments:

aneesz said...

shoes closet aku sebesar rak kasut je..hahahaa

zara zaman said...

ha elok la tu... ikea ada sale kan...bole la servey rak kasut...


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno