Tuesday, March 22, 2011

Siapa Setuju Time-Time Hujan Lebat Nie Kita Tidoooo!!!!!

Heee...Pentipu...saya sudah sampai pejabat...cemana nak tido?.....
Tapi seyes...malas giler nak bangun pagi tadi....Set time bangun pukul 5...bila alarm bunyik..tunda ....set balik timing kul 5.30...sempat mimpi-mimpi.....alarm jerit lagi. Maki alarm, then set time pukul 5.45.....wah! syiok tido sebab hujan lebat gilers-gilers....rasa cam nak mc jer..kui kui kui......tapi tu sumer angan-angan......aku sekarang nie baik adanya kat ofis ni haaa........

Tapi memang bestkan hujan pagi-pagi nie....kalau hari minggu, dah tentu-tentu aku tak bangun lagi nie. Eheeheheheehehe...........

Selamat pagi Kengkawan......

Me Naughty..me Netty

6 comments:

mama tisya said...

mmg pn...mlss nk bgn tp terpaksa bgn...hehehe

Suziey Ahmad said...

ye benar..aku setuju dgn kata2mu..huhu

notti netti said...

aimi- jumaat nie jom durian nak?

suziey- jumaat nie jadik kuar?

bonda dadif aka akish said...

nett!!! aku setuju...malas nk bangun kalo time sjok2 begini..

=)

:: LadyVerde + Mr.Doc :: said...

SETUJUUUUUUUUU!
mari tidur berjemaah!

notti netti said...

ya..bagus! kawan2 ku...


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno