Tuesday, March 8, 2011

Hari Hari Wanita, Hujan, Kasut Basah....kemudian tertinggal camera dalam kereta.....jadi????

Jadi???? tiada gambar kasut untuk hari ini......
Tapi hari nie saya pakai kasut mary jane style dari Carlo Rino....

Pinjam kaki orang lain....

(kenapa kentut saya busuk pagi nie????)
Mungkin sebab hujan..maka sejuk yang teramat sangat......dan angin bergolak dalam perut ekoran saya minum jamu Cempaka malam tadi....so asyik ter'berangin' jer sistem pendawaian dalam badan...takpelah...janji badan saya sedap hari ini..........sib baik takde orang kat ofis pagi nie......maka saya boleh buang angin sesuka hati tanpa mengecilkan volume.........dasyaaaattttttt!......

Oh! by the way....SELAMAT HARI WANITA!!!!!kepada sesiapa yang di luar sana yang rasa diri mereka wanita.........kenapa takde cuti eh?????

Hmmm dengar kat Hot FM tadi...Suami kasi wish pada isteri.......baeeekkknyaaa.....
Akupun nak jugaakkkk...wish la kat aku........

Me Naughty..me Netty

2 comments:

mummy_ayu said...

selamat hari wanita beb!!!

zara zaman said...

selamat hari wanita net!!!


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno