Sunday, March 13, 2011

Ada Sesiapa Yang Nak Beli Tudung MAYSAA Tak? Saya nak Tompang....Bley?

Hujan lebat menggila kat luar sinun,
Perut pulak tak sudah2 kasi hint...lapar burger, lapar meggi, lapar ntah apa2 lagi..padahal berlambak jer makanan kat dalam peti ais tu...antara rajin ngan tak rajin jer....
Cupcake vanilla panas2 ada atas meja (tapi bosan nak makan, buat untuk member), macaroon cik min masih elok dalam peti ais (pooonn bosan nak makan)....choc kek moist pun ada dalam peti ais (beli kat akak registry) muak la pulak nak makan.....daging burger pun ada, nugget cheese pun ada......tapi kalau otak dah sedia maklum malas, malas le jawab nye......

Nak beli burger kat bawah, hujan lebatsss...tahap angin puting beliung dah...habis jatuh semua periuk aku kat dapur nun...aisheeehhhhh....

so, dalam dok bosan2 kat rumah, patut ko bersih or lipat baju or gosok baju kerja kan bagus Net.......ehehehee.....
takpe, karang buat, sekarang, aku nak tanya...ada sesiapa tak antara korang yang nak beli tudung MAYSAA by hana Tajima?......aku nak tompang sekaki...kebanyakan blog aku melawat yang ada nak order tudung nie, semua dah tutup and dah belipun...and i know, aku nie lembapsss skit.........makanya aku nakkkk sangat mintak tolong sesiapa yang ada hati nak order tudung ni kat LONDON nuuuu...please inform aku yang macam katak bawah tempurung nie ya.......

Sekian.......lawa pulak aku nengok manusia pakai tudung MAYSAA nie....



Me Naughty..me Netty

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno