Monday, March 21, 2011

Cantiknya Erra Fazira Kat mentor Semalam......

Salam.....
I'm Back!!!.....Returning to work after a holiday....what can I say......it is a major stress.....arrrggghhhh!!!
or should I say..alaaaa monday blues...memang cenggitu......kalo boleh nak  berlangkor atas katil sampai kesiangan......huhuhu
But the truth is I miss my 1st son and my starbuck latte sooo much......adehhhhh..sian diaorang...asyik kena tinggal jer.......

Pagi nie tak terniat nak show off foto kasut.......why?...sebab sekarang nie saya sedang pakai selipar jamban kaler fink.....Sejak dua tiga hari nie (time cuti jer) saya keracunan makanan....sekejap ke tandas, dan 3 kali muntah.....then sakit di ulu perut dan senak dihilir hati.........dan kerem di tulang belakang (My 1st son pijak)......so..holiday adalah saat saya menghabiskan masa dengan jamban, tilam, jamban dan tilam......tapi bila dah sampai pejabat...hati saya berbunga-bunga...sebab?.....bilik ofis saya cantik muahahahahahahah.........

Pagi nie nak makan yang diet-diet sahaja...sebab tertengo erra fawziwa kat mentor semalam..persis anak patung bukan?..cantik kan?......ya..tetiba menggilai tubuh badan dan wajahnya....shantiks!!!!!......

korang breakfast apa pagi nie?
Me Naughty..me Netty

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno