Thursday, June 16, 2011

Semalam mimpi ular, harap-harap malam nie takde lah mimpi tu...takot!

Pagi tadi aku terjaga pukul 5 tepat.
aku terjaga bukan sebab dah cukup masa untuk bangun tidur..
Sepatutnya jam bunyi pukul 5.30 pagi.
tapi aku bangun terkejut sebab aku mimpi yang tak best.

aku mimpi ular.
scary laa....
mula-mula aku mimpi ular tu kat badan aku melekat jer kat belakang aku..then ular tu ada kat simen rumah
ada sorang kawan dalam mimpi tu, dia kata takde apa-apa tapi dia senyum jer bila aku takut dengan ular.
then ular tu merayap nak pergi kat aku...yang aku nie lari keliling ruang tamu. Bentuk ular tu macam ular sawa ketot.......aku takut terus terjaga dari mimpi

aku terus on lampu,
then aku tengok keliling
aku kibas-kibas selimut
aku tengok bawah kerusi, luar kerusi
persetan....! kacau akunya timing sleeping beauty jerk....
sudahnya aku tak boleh tidur sampai jam berbunyi kul 5.30

hampeh...aku takmo dah mimpi tu malam nie...
tak suker ular!
tak suker!!!!!!!!!!

psst- ada  jugak malam nie aku tabur garam keliling tilam aku......agak2 ular takot garam tak?
Me Naughty..me Netty

4 comments:

Puan tia said...

kita selalu sgt mimpi ular..sampai 1 tahap tu xtahan dh pg tanyer ustaz.. dia ckp gangguan tido..tp leh jadi jugak orang nak sihir kita.. tp wallahualam la...

ajwa said...

Mimpi ular kata rangtua2 tandanya ada org nak meminang. Tapi zaman nih.. rasanya bermakna anda perlu berhati2 krn ramai kaki pembelit dan penipu kat luar sana. Jgn percaya daa.. tapi kena hati2 juga. Berhati2 di jln raya nok.

ieda said...

jgn risau dikk mimpi tuu konpermm mainan tudurrr :)

notti netti said...

all - harap2 takde apa2 laaa..


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno