Wednesday, June 29, 2011

Sambut Birthday Abah at Zam Zam Restaurant, Sek. 9, Shah Alam


Birthday bapak aku sebenarnya semalam 28 Jun 2011
tapi adikand abang aku nak sambut awal sebab busy katanya
makanya jenuh jugaklah aku fikir kat mana nak celebrate...nak buat kekpun tak sempat sebab tak plan bebetul. Makanya biar birthday boy yang choose.

So kami ke Zam Zam at seksyen 9, Shah Alam
(aku suka betul dengan pilihan bapak aku eheheheh)
kerap jugaklah makan kat sini, sampai tuan punya kedai bagi belon kat starbuck latte lah....

 okey...kita mulakan dengan gambo abang aku and anak sulung dia.....Zara namanya.

 Nie starbuck latte.....nampak blur jer kan.....tapi kalau dia berjaya capai rambut korang..naas...!

 Nie kakak and adik ipar aku..gaduh ker?..ehehehehe 

 Si Al Imran........nie pun satu jer...pantang masuk restoran...soya! soya! soya!..selagi soya tu tak sampai..selagi tu dia mintak....nyaris jadi mangsa keadaan aku, malam tu.....

 nie adik aku yang baju merah.....

 Baju biru tu gambar birthday boy @ bapak aku..

 Dulu selalu datang sini tak tengok pun harga satu jug air manggo nie..ingatkan mahal sebab makanan..rupanya jug air nie...mintak sampai 3 jug......satu jug harga RM35.......kuuu semangat....tapi sedap air mangga dia.

 Yang nie feverat aku.....kambing and ayam kat bawah.

Terkulat-kulat aku nak snap..camno? belom sempat nak snap..banyak tangan dah serbu ambik lauk..so tak banyak gambar lauk pauk yang dapat aku snap...lebih-lebih lagi si starbuk latte lambung-lambung pinggan aku...konon nak kasi jadi macam shower rice laa......



cam biasalah...gambar tuan rumah ngan anak-anak......
weeee heeee.....

nanti bapak aku datang KL lagi..makan sini lagi...eheheheeheh
Me Naughty..me Netty

4 comments:

Anonymous said...

wahh mantop nye menu dia..

nama rest pun dh unik

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

BESH...BESHHHHHH NYERRRR

mama tisya said...

happy busday utk abahmu..sama busday ngan adik aku 28 jun

Anonymous said...

tu dia....selambak nasi dia kan
xpenah lg try makan kat restoran arab ni
ntah bile nak try


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno