Friday, June 17, 2011

Bos aku kasi tips....kalau nak kurus cepat jangan makan nasi.

Tadi pagi, baju aku koyak kat lipatan penjahit.
Aku tak salah kan sesiapa..aku salahkan benang yang tak berkualiti...eheheheh

ehehe, nasib baik kat ofis nie ada sorang akak tu yang memang ada kit alat jahitan, so aku borrow benang and jarum dia and nasib baik aku ada baju t-shirt spare kat bilik ofis aku nie. Takkan nak vogel sambil jahit baju pulak kan?.......

si Oyat kata kuruskan jer badan tu takdelah benang tertanggal......aku totap salahkan benang tu yang rapuh...eheheh

perbualan aku, bos kecik sudah dengar....aku rasalah...so dia datang depan pintu bilik aku and kataa, anak pompuan dia kurus sebelum nie sihat sikit). Tips dia...anak dia tak makan nasi. Hmmmm.....lomah den kalo tak usik nasi...pagi nie pun Oyat datang persembahkan nasi lemak...ehehehehe

Tapi tak salah kalo nak cuba.....suamipun jarang ada kat rumah, anak-anakpun dah kat kampung...so..bolehlah aku try tak makan nasi.....nak pakai baju raya kenaalah kuruskan?....eheheheheeh

psst- takmakan nasi bermakna tak call fast food yer notti netti......
Me Naughty..me Netty

6 comments:

Sidratul Muntaha said...

ye ke nett?
aku mkn nasi ke diet aku
dah 3 bulan aku diet n excersice nih
turun dah 10 kilo
ari2 3 kali mkn nasik weih
tpinya...
1 cawan jer!!
huuh..
sedih!
pastu...yg goreng2 mcm ikan ker ayam goreng
tak mkn
jajan pun tak mkn mcm kuih2 tu
ko excersice mlm2 la..
basuh baju
lipat baju
kemas rumah
yelah..
dah kata siang keje kan?!

Liyana said...

aah mmg pun, blh kurus klu x mkn nasik.. hehe

qaseh tia said...

hamboi anak2 kat kampung.. berhanimoon hari2 la yer...hahahah

notti netti said...

SM- aku kerja malam aku tido camno tu?

liyana- ko pernah buat?

Puan tia - takdo jugak..husband selalu balik lewat pagi. saya dah terbongkang tido.

mama tisya said...

btul la tk mkn nasi leh kurus..adik aku ada buat..kurus la kejap lps tu die mkn blk..naik blkler..hehehehe

pandai ko menjahit ye...hhehe

Sidratul Muntaha said...

ko 23cm la...
tu baru keje.
ahahha


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno