Wednesday, June 8, 2011

Aku Suka Backpack.....Korang Suka Tak?

Backpack nie dulu memang famous kalau kat sekolah.
Aku dulu tetiap tahun pakai backpack (zaman sekolah dulu) err adalah jugak tahun-tahun lain yang aku pakai sling bag (sebab during that time sling bag tengah famous)...pantang start tahun baru sekolah jer aku mesti beli backpack baru eventho backpack lama elok lagi and as usual mak aku akan keluarkan kata-kata azimat nostalgia dia zaman sekolah dulu. Betapa susahnya mak aku nak dapat bag sekolah and bag sekolah dulu-dulu tahan buatannya berbanding sekarang and as usual aku tak pernah ambik port. Ehehehe.......

Time aku belajat kat Uitm pun (dolu-dolu aku pakai backpack jugak) tapi ex boypren aku ambik. Eeeee...dasar!!!.

So, sekarang nie dah jadi mak-mak nie aku rasa tak salah aku nak berbackpack kan. Nak ke kelaspun aku bawak backpack cuma kalau malas sangat aku bawak pen dengan kertas jer. Muahahahahaha.

Kat sini aku dah mula rasa nak tambahkan wishlist aku. ehehehehe......aku nak dapatkan backpack pulak. Baru mude remaje gitew.

Antara backpack yang aku dah terbekanan is :-


LONGCHAMP LE PLIAGE RUCKSACK

aku ambik dari sales blog kegemaran aku Princess Victoria.






LONGCHAMP LE PLIAGE RUCKSACK


pun ambik dari blog PV.



Backpack LV imitation nie adik ipar aku yang stay kat Jakarta Jual dengan harga RM270. Macam terbekenan, tapi hmmm aku fikir dulu. Tapi kalau sesiapa nak beli bag dari adik ipar aku nie yang gred baikkk punya just tell me yer. Sesekali pakai imitation tak salahkan?....


As usual Coach Poppy backpack



Burberry backpack - aku mampu berangan jer kot yang nie.


Coach lagik



Gucci backpack -telan air liur lagik


Uisshh aku minat yang nie, last time bila ada duit, backpack nie takde stock. Bila takde duit...hai time tuuu laaaaa bag nie takde orang beli. Nyampah.

Buat masa nie, aku letak jenis-jenis backpack yang aku suka, Sebenarnya banyak lagi backpack yang aku kenan but kalau banyak sangat kenan susah jugak...kang tak tau nak pilih yang mana satu.

Amacam?.....korang suka backpack tak?




Me Naughty..me Netty

8 comments:

SJNathaniel said...

nett,yg coach n guess tu memang tertelan air liur je nengok nye kan...bila lah nak ada..huhuks..

notti netti said...

mommyYen - cantik kan?....

nuyui a.k.a miss YUI said...

time kck sy minat tp dh besar cmni,dh xminat..heheh..

fyna ahmad said...

alolo..tomey je ...
;)



jom singgah n follow belog fyna.
http://inibelogfyna.blogspot.com/

notti netti said...

nuyui- eheehehee alaa minat laa lagik..minat laaa

fyna- okee nanti ahkak singgah....:)

Anonymous said...

dulu masa zaman bebujang dlu mmg suke
tp skang dah xde dah beg gini
suka sling beg plak

leen said...

tiap kali travel mesti sy bawa backpack.senang skit.
http://sambalikanbilis.blogspot.com

Nurul a.k.a Riko said...

ahkak suka cap Gucci...cantek!

dulu2 masa anak sorang...ahkak ada gak beli backpack nie..tp skrg nie..ahkak gemor yg beso2...mcm Tote...mcm2 leh sumbat...he..he.he..


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno