Tuesday, June 7, 2011

Pagi Nie Kena Marah - harus Buaat Kerja Betul-Betul

Tadi tepat Jam 8.57am,
Saya kena marah dengan bos,
Sebab?
Salah saya sendiri,
Maka?
Harus buat kerja betul-betul.

Sekarang?
Bos tengah meeting
Balik nanti mesti dia panggil lagi,
Sebab?
Ada kerja urgent kena buat,
Saya?
Terkulat-kulat
Sebab?
Takde teman nak bantu,
1st officer pergi umrah
3rd officer kursus
Saya sorang-sorang buat tanpa rujukan
Oopps rujukan ada, tapi dia tak banyak membantu
Alahaaaaiiii

Saya harus bersiap sedia mental dan fizikal...........
Me Naughty..me Netty

5 comments:

mama tisya said...

apsal entry ko pg ni mcm pendek je..slalu karangan pjgggggggggggg...hehehe..sebab kena wt kj btul2 ek...

Suziey Ahmad said...

siannnnn ko..hehe

Akak Kembang said...

kehidupan seorang pekerja memang sebegitu...

notti netti said...

Aimi- tadi pagi tadi memang dah buat en3 panjang, sekali tak leh upload gambo. aku buat en3 lain pulak eheheeheheh..ha'ah aku kena buat kerja betoi-betoi......eheheheheh......

suziey- sob sob sob..apa kata ko blanja aku untuk mengobat hati yang lara ehehehhe

nureen said...

alolololl.... jgn nangis yerr... bos moody kot..
bos nureen x pernah marah wlpon ada wat silap siap ckp elok2 lagi.. bos nureen rasanya x kenal erti marah kot :)


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno