Tuesday, June 7, 2011

Pagi Nie Kena Marah - harus Buaat Kerja Betul-Betul

Tadi tepat Jam 8.57am,
Saya kena marah dengan bos,
Sebab?
Salah saya sendiri,
Maka?
Harus buat kerja betul-betul.

Sekarang?
Bos tengah meeting
Balik nanti mesti dia panggil lagi,
Sebab?
Ada kerja urgent kena buat,
Saya?
Terkulat-kulat
Sebab?
Takde teman nak bantu,
1st officer pergi umrah
3rd officer kursus
Saya sorang-sorang buat tanpa rujukan
Oopps rujukan ada, tapi dia tak banyak membantu
Alahaaaaiiii

Saya harus bersiap sedia mental dan fizikal...........
Me Naughty..me Netty

5 comments:

mama tisya said...

apsal entry ko pg ni mcm pendek je..slalu karangan pjgggggggggggg...hehehe..sebab kena wt kj btul2 ek...

[-suziey-] said...

siannnnn ko..hehe

Alin Marlini said...

kehidupan seorang pekerja memang sebegitu...

notti netti said...

Aimi- tadi pagi tadi memang dah buat en3 panjang, sekali tak leh upload gambo. aku buat en3 lain pulak eheheeheheh..ha'ah aku kena buat kerja betoi-betoi......eheheheheh......

suziey- sob sob sob..apa kata ko blanja aku untuk mengobat hati yang lara ehehehhe

nureen said...

alolololl.... jgn nangis yerr... bos moody kot..
bos nureen x pernah marah wlpon ada wat silap siap ckp elok2 lagi.. bos nureen rasanya x kenal erti marah kot :)


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno