Monday, June 20, 2011

Nak suprise Bapak Aku this week! tapi apa ye?

Sedih-sedih jugak...
tapi hidup kena teruskan jugak...betul kata korang....nie semua ujian, nak tengok aku boleh lalui dengan penuh semangat kesukanan atau tidak.
Thanx anyway pada yang bagi support membina tu....ehehehe yang suruh aku terjun laut tu..insyallah aku tak amalkan.......PTPTN aku blom bayor lagi...jangan buat na'as! kang tak leh gie obersea kang.

so tadi bawak diri tanpa kereta ke sinun *sanggup menapak jalan kaki ke Central Market semata-mata nak makan Secret Recipe ngan Suziey.com...* hati tengah gundah gulana nie kena banyak makan benda manis......eheheheehehehe...

this week bapak aku nak datang key el lagi, uishh gumbira tidak terhengga!....dapat jumpa anak-anak. So clever lah bapak aku nie, time birthday dia, dia mai....kebetulan pulak tu dengan hari bapak. So....dah tentu lah kena celebrate kan?.....cuma tak tahu tempat kat mana and hadiah apa nak kasik. Kalau tanya hadiah kat bapak aku, dah tentu-tentu dia nak

View Image

So lolex dia dah kena curi last-last year rumah kena rompak. Itu jam sudah kasi kidnap kalu. Makanya tak mampu lah teman nak beli kan?.....lebih-lebih lagi banyak birthday party dan majlis kawin yang aku kena attend. Kena banyak beli hadiah tu.......

kalau nak harga murah sikit, bapak aku pernah kata dia nak mak aku belikan dia GPS. Tapi itu dia suruh mak aku beli, kalau nak aku belikanpun boleh, tapi kalau share ngan adik and abang akupun okey gak. Let see harga GPS tu around RM600, bahagi 3 orang dah RM200 each. Nak ke abang and adik aku join?.

Go to fullsize image
Nie jenama garmin. Tapi suziey.com kata jenama nie dah tak berapa nak tepat navigation dia. huhuhuhuhu. TApi kalau beli benda alah nie kat bapak akupun okey gak kan. Tapi pilih GPS yang elok sikit lah.

Rasa-rasanya okey tak?..ke korang ada idea lain...nak belikan tie...bapak aku dah pencen. Nak belikan kasut...tahun lepas aku dah belikan.....hmm nak bagi apa eh?.....wallet?...pun aku dah bagi....apa ya?...susah betul nak beli barang lelaki nie kan?....lebih-lebih lagi hadiah ke bapak aku.

psst- aku egnore dulu barang untuk aku...relax dulu..relax dulu, utamakan orang yang tersayang.
Me Naughty..me Netty

4 comments:

Anonymous said...

wah besh nye nk suprisekan abah , zr pun sukee...

emmm pe kato uols kasi benda yg dia suke.. aritu zr belikan abah cermin, tuk dia hias umh .. dia suke ler bab2 kene drill & ketuk2 ni... dia pun dh pencen, but still part time arkitek kt arkitek firm ..

& hadiah yg paling zr suke & zr tau abah zr suke, bile kami adik2 kongsi tempah gambo mama abah besooooooo lukisan tangan , gune pastel colour, dh selamat di frame.. dia letak kt bilik

Suziey Ahmad said...

ko belikan la dia lingerie..eh terlebih sudaa....aku lupe ni utk bapak ko..bkn utk mak ko yg nk kasi surprise kt bapak ko kan//.ngeeeeee

Mrs Faez said...

Kalo bab GPS tuh aku nk kasi nasihat skit beli PAPAGO. Sbb aku pakai n mmg puas hati. Elok la utk mak bapak kita yg x berapa nak jelas pemandangan jarak dekat tuh (rabun dekat). Sebab navigation dia dr segi jalan.. arah.. bla.. bla.. bla.. senang difahami.

Cth cam ko nak masuk simpang. Kalo Garmin simpang dia dedekat kengkadang konpius nak msk simpang yg mana. Kalo papago walaupun simpang tuh jarak sekaki jek. Dia akan tunjuk jauh2 so takde la kita tersalah masuk simpang.

Lagipon Papago murah. Aku beli lu lam RM450 jek yg 7 inch punye.

Sekian saja iklan x berbayo dr Papago

notti netti said...

thanx mrs faez.....ada gak dgr papago bagus..thanx ya.


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno