Saturday, June 4, 2011

kes Follow Meng'Follow" nie adakala merimaskan kan?...kan? kan?

Huhuhu agak-agak aku kena attack tak dengan statement aku tu. Huhuhu.....

Nie ikhlas eh dari hati aku...dari jiwa dan sanubari aku...
SILA JANGAN AMBIL HATI,
sebenarnya aku tak kisah kalau korang tak follow aku...seyes! aku bukan jenis, aku follow ko, then after that ko wajib follow aku (xcept kalau aku buat giveaway and ada statement yang aku suruh korang follow) tapi jarang contest aku suruh korang follow kan? kan? kan?.....


Bukan apa...sebab apa yang aku peratikan, ramai yang follow sebab tuan blog tu follow dia. Itu tak kisahlah....oke gak tu...cuma yang tak bestnya....bila aku follow blog dia (aku ikhlas follow ni)...then dia akan tulis kat shout box aku...I dah follow you too...tapi sebenarnya NAN-ADO....Adakalanya sesetengah blogger x checkpun...akupun tergolong dalam malas nak check sama ada ko bebetoi dah follow ke blom...but tetiba lak aku rasa irritating bila...perkataan I dah follow you tu just sandiwara semata-mata, sebenarnya dia tak followpun aku.

Apa yang aku try nak cakap is....aku tak kisah and tak marah kalau korang tak follow aku walaupun aku follow blog korang. Kalau follow terima kasihlah. Aku tak marah, so, kalau mana-mana blog yang aku follow lepas nie, korang yang tak minat nak baca blog or follow blog aku, aku tak marah laaaa.....cuma jangan lah just nak jaga hati dan perahsaan aku, sampai sanggup reka-reka statement konon dah follow. Tak syioklah......buat ahkak teruja lite-lite jerk.

Tolong ya........apa-apapun muaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh untuk kalian semua...
Jangan ambil hati ya...aku cuma insan yang cute di sini...hak hak hak......

aaaaa satu lagi, korangpun jangan lah paksa-paksa aku untuk follow korang eh..kengkadang tu aku rasa blog tu xde pun aktif after aku follow.....jadi aku keluarkan diri aku dari blog tu...tapi dipersoalkan....Adehhhhhh....

hmm..entahlah......jadi pengikut nie, mestilah sebab kita suka baca blog dia...kalau tak suka...xleh paksakan?....negara kitakan berdemokrasi...ehehehehehehehhe

sekian.
Me Naughty..me Netty

5 comments:

mama tisya said...

sebab tu aku dh lama buang shout box tu..rimas ngan org2 yg dk komen gtu....mcm paksa2 soh follow...aku kalo suka blog tu aku follow...skarng pn aku dk kemaskini yg mn aku follow tp mcm dh tk brp nk update aku mls dh follow....

atie said...

setuju ngan netty,kita follow blog, sbb kita suka, blog tak semak n entry ringgkas tp best...bkn sebab dia dah follow kita@ mintak dia follow kita balik...

Ayu Zarina said...

kita serupa....kalau malas nak follow, tak yah follow...jangan nak paksa2 pulak...

Qastalani® said...

Hahaha. Ada tuh tls kat shout box ckp dh follow dan suruh haku follow balik. Tp aku x ikut pun. Lepas 2-3 hari, dia unfollow haku semula sbb x follow dia balik! Miahahhaha

notti netti said...

wah! aku ingat aku sorang jer tak kenan dengan cara nie..eheheheheh


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno