Wednesday, June 8, 2011

Akhirnya keluar juga dari syarikat insurans tu........

Tadi aku sibuk buat surat rasmi
Sebelum nak keluar dari syarikat insurans tu, aku dah call and selidik dulu apa perlu aku buat.

Sementara Mummy Ayu ke pejabat pos near Maju Junction, aku ke Syarikat Insurans tu.
Berdebar jugak sebab Ayu suruh aku ambil nombor (kot kena beratur kan)
So aku menyelinap jer masuk (macam blur-blur gitu tanpa ditemani Ayu) terpandang lah kat meja ala-ala kaunter tabung haji gitu ada sorang fomfuan tengah tengok aku. Memang dia sorangpun ngadap pc kat situ. Dia tanya aku nak apa err sebenarnya lebih kepada bahasa isyarat kepala yang jenis angguk haa ko nak apa?...eheheh

Aku storylahkat dia - kalau aku nak keluar apa prosedur dia.

Tanpa pandang aku dia tanya, kenapa nak keluar yer?...tapi suara dia soft laa tak kasar.
Aku cakap lah atas sebab-sebab tertentu.
Dia faham jer, sebab dia senyum
Dia suruh aku balik dulu and hantar surat rasmi...ehehehe which is aku dah ready. Aku terus submit kat dia....Dia tak senyum, dia diam jerk.Aku yang senyum.

Then dia kata pay slip aku still akan dipotong sampai 3 bulan then baru angkasa bagi balik duit.
Hmm okeylah tak kisah.

And some more aku kena check dengan headquarters lagi 2 minggu untuk tanya sama ada HQ dah terima permohonan aku blom. Cek akan dihantar kat aku cuma aku tak tahu berapa jumlah cek tu. Segan pulak nak tanya. So far aku dah labur dalam RM7 ribu..hmmm agak-agak berapa aku dapat eh? (aku tau takkan dapat semua pun..eloklah ada daripada xde kan?)

Okey, lepas nie aku tukar insurans lain pulak....eheheheheheh

senang rupanya nak keluar dari insurans nie, aku ingat susah.
Me Naughty..me Netty

2 comments:

Suziey Ahmad said...

mmg ler senang nk kuar tp proses lambat giler.

notti netti said...

tak pe lambat, janji aku dah keluar ehehehehehe. Kalau dpt duit time or after raya pun bagus gak tu :)


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno