Monday, June 13, 2011

Time aku nak minyak gamat, time tu laaaa dia takde...

Aku cedera kat kaki....
I need minyak gamat..
kat ofis nie memang ada spare satu...but hilang pulak
dah serata antero aku cari...tapi tak ketemu jua.....

aku try mintak minyak gamat kat member aku...tapi minyak wangi yang diberi.....
alasan? minyak gamat busuk..
ha'ah kan cer ko cedera parah...boleh aku tuangkan minyak wangi sebotol kat tempat kecederaan tu..ko suker tak?.......

tapi aku memang nak sangat minyak gamat...
korang ada minyak gamat tak?

psst - try menggamatkan suasana ofis dengan mintak minyak gamat. Gamatnye suasana!

Me Naughty..me Netty

5 comments:

mama tisya said...

femes ye ayat GAMAT..saje nk gamatkn suasana..hahaha

Anonymous said...

kt umah ada 3 btl myk gamat
ole2 kwn balik langkawi je
sure dapat ehhe

Suziey Ahmad said...

minyak gamat kt umah aku ade ler..

mummy_ayu said...

sian ko..cedera teruks ker?
aku pun tak tau kat mana aku letak ubat gamat kat opis nie..kat umah ada la..

Mek Rose said...

kat umah kita ade 10 botol. ade org kasi sebundle..huhuhuhu


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno