Thursday, June 9, 2011

hari Jumaat Ni,Geng Bachelor Nak Makan Di Restoran Arab Near Bulatan Kampung Pandan. Ada Sesiapa nak Join?

Jomlah kita perbesarkan lagi group Geng Bachelor. Boleh kenal-kenal and makan-makan and gelak-gelak macam langsuir....(aku tak......bebudak lain yang gelak buruk camtu)

So far geng bachelor yang sering join is

Mamatisya
Mummy Ayu
Suziey.com
Watie Wynn
Notti Netti

kalau dulu adalah sekali momguess join, but lepas tu takde dah. Bukan serik cuma dia jer duduk kat hulu...kami semua kat hilir eheheheheheheh.

xramai sangat lagi.

So, apakata yang kerja-kerja berdekatan area bulatan kampung pandan tu...meh turun ramai-ramai join geng bachelor nie. Eheheheheheeh.....meh laaa.....boring pulak aku nengok hidung yang sama jer tiap minggu.....lariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....

Me Naughty..me Netty

9 comments:

Sidratul Muntaha said...

nak join tpi bz laa...
adeh..
klu ade yg sanggup amik kat uia gombak ni,aku sanggup!
ahahha

mama tisya said...

momguess tu bkn takat duk kt hulu tp die mmg tktau jln ...larikkkkkkkkkkkkk

oh boring ye...tp ngan aku tk sgt kn cz aku kdg2 je ada...hahahaha

notti netti said...

SM- laaa..kat gombak ker?..hmm net kengkadang selalu gak ke sana urusan kerja. Okey, nanti nexttime kita pakat2 buat bachelor party kat area gombak pulak. eheheheh

mamatisya- ooop! cover skit! bughuk bnor lari kangkang ko tu haaa...

mama tisya said...

aku tkde lari kangkang ek...lari luruss:-p

qaseh tia said...

nak!!! tapi duk jauh la.. hahah damansara nak ke KL alahaiiiii

Sidratul Muntaha said...

set!!
ehehe..
bilala agaknya.
eheheh..

Anonymous said...

jelesss
kalau la jumahat saya rehat 2 jam bole gak gedik2 join hehe
tp lunch hour sejam jek...
benci

notti netti said...

Puan Tia- alaa tak jauh pun still dalam malaysia gak kan? eheheheh

SM- okey, nanti kita orang berbincang. ngeh ngeh ngeh.

Nana- laa why? rejat sejam jer?..isk tak bestnya...idok leh gediks sama.

Suziey Ahmad said...

babe..cadangan..nnti kita party kt sekinchan ikan bakar gombak tu..perghh layan jgk! ayam penyet ke..gombak byk..


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno