Wednesday, June 8, 2011

Every Day Tepat Jam 10 Malam, Aku Seperti Akan Melihat Sesuatu......

Kalau aku ada kat rumah sorang-sorang
and tiap kali jam dinding tepat jam 10.00 malam, aku nak taknak  terpaksa menghadap mendealah nie. Bila tengah basuh pinggan, aku boleh setop kejap, bila nak kemas rumah, aku boleh tinggalkan dulu.

Kadang-kadang sebabkan benda nie, satu kerja tak habis buat. Asyik bertangguh.

Apa yang aku ngadap hari-hari tepat jam 10.00 tu?

a) Laki aku.
b) Saka aku
c) Mamak delivery depan pintu
d) Menu wajib order - ayam tandoori with roti naan

Jawapannya satupun takde kat atas, yang Saka tu tetiba pulak aku seremss..nyesal pulak aku taip. Huhuhu bukan apalah, aku sekarang nie obses sikit dengan artis Korea. Nama taste aku yang mata-mata sepet nie. So, aku macam dah jadi jam loceng dah, tepat jam 10.00 malam aku akan on channel 705 Hitz. Satu jam akan ditayangkan video klip lagu-lagu Korea yang hits. Uisssh so far aku tak pernah tinggal lah kecuali aku ada kerja.

Kengkadang tu siap aku menari-nari, fedulik...bukan ada orang lain kat rumah nie. Dapat jugak aku keluarkan peluh.

Nie sekarang aku tengah tengok channel 705 sambil menaip. Eheheheee.........

Muaah.......
Me Naughty..me Netty

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno