Thursday, June 16, 2011

Tengok Channel BBTV nie...aku pulak yang ngantuk...Amaran kepada pasangan yang nak beraksi.

uhuhuh...semalamkan aku boring.....tu yang buat kota
mata aku dok celik jer...kotak dahhabis buat...rumah dah kemas...

so aku nak buat apa kasi mata nie cepat lelap..
hari tu adik ipar aku ada kata, BBTV kat astro channel bagus untuk baby and untuk kasi baby tidur...
makanya akupun turn to channel BBTV...haaa timing tengah baik sebab tengah tayang lagu lullaby....
aku pun asyiklah tengok....
 haaa.....benda alah nie aku tengok..asyik pusing-pusing jer.......dengan lagu-lagu yang sweet sangat.....
oh! jangan harap ada lagu K-pop kat channel nie yer.....just lagu untuk baby-baby macam aku nie haaa...


Haa...tajuk dia sweet dreams.....
memang aku sweet dreams betul lah.....

aku bangun pukul 5 pagi......tanpa tutup tv.....dasyat penang channel nie...
so, kalau aku tak boleh tidur, aku just on tv nie...confirm aku tidur macam baby....

psst- AMARAN Keras! jangan on channel nie time korang suami isteri nak bersetubuh....nescaya akan mengundang perasaan amarah pada salah satu pasangan. Sama ada si isteri yang akan tido berdengkur sebelum sesuatu project dimulakan...atau si suami yang lena diulit mimpi sebelum sempat memanas isteri......
sekian...jangan kata saya tak kasi amaran.....

Me Naughty..me Netty

3 comments:

Aleyn said...

Gulppp.....statement 18sx tuh

bonda dadif aka akish said...

kahkah..dah kenape time nak beromen nk tgk tvbb...

kahkahkah..tak ssoon langsong weh!

notti netti said...

Aleyn- eh? yer ker? eheheh

bonda dadif-eh..ko jangannnn mana tau tengah stim tu...si bini dok pekik baby...baby kat laki dia..tu yang laki dia ingat bini nak tengok BBTV......eheheh logik tak?


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno