Wednesday, June 29, 2011

Kenapa demam tak surut-surut lagi ni?

Salam all
rasa macam dah lama sangat tak blog....

hari isnin aku EL sebab anak-anak tak sihat, tapi dalam dok anak-anak tak sihat tu, aku pon dah mula rasa semacam tenaga elektrik kat kerongkong aku. Sah! confirm turn aku pulak. And memang iyer pun, cepat betul aku kena. Hari isnin dah mula demam, hingus meleleh-leleh macam paip air bocor, hidung aku dah mula pedih2 sebab asyik kesat dengan tisu. Hari isnin tu jugak aku kena uruskan segala-gala, bawak anak ke klinik, bawak mak bapak aku makan kiranya kena cekal metal fizikal lah. At klinik macam-macam hal pulak anak-anak buat, hadui....si Imran ni makin besar....kepala dia pun makin besar. Adeh......hari Selasa aku dah tak boleh nak bangun, suara dah jadi rocker sesat, kahak ko jangan cerita lah.....akupun takmo cerita. Turn aku pulak gie klinik and dapat MC. Ingatkan balik nak tidur, tapi kesian ngan mak bapak aku yang nak cari gajah duduk (kain pelekat) untuk kenduri arwah nenek aku. So aku drive kat jalan TAR. Aku samborono park tepi jalan 9dulu aku marah orang park line kuning) tapi time tu aku fikir aku darurat, so aku park je tepi jalan and mak bapak aku beli kat kedai depan tu. Malam semalam pulak birthday bapak aku, sebenarnya dah celebrate awal on Saturday but aku macam tak best pulak kan......so aku bawak bapak aku ke Chilis, Midv. Tapi penuh kena tunggu 10 min. Orang berumur mana nak tunggu kan?.....so bapak aku kata dia nak Chicken rice Shop....ohooooo senang jer.....and nasib baik restoran tu tak berapa ramai orang eheheheh

sekarang nie, hidung aku tersumbat, demam still on and off (air-cond kuat), haish........kerja berlambak....

psst- thanx ayu sebab kasi bubur......



Me Naughty..me Netty

2 comments:

mummy_ayu said...

ala sian..makan ubat tau..and get well soon....!!

Anonymous said...

lahai sian nye...

take care key


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno