Wednesday, December 1, 2010

Misi Ke Jusco Maluri Cancel...Jalan Jammed

Rasa di hati nak ke Jcard Jusco Maluri..
dah sampai bebetoi depan pintu.nak masuk parking..
pakguard suh gie belakang pulak...
alasan.??
penuh...
ke parking belakang..........berduyun orang beratur nak masuk parking...
pergi awal..tapi dah pukul 1130 still dok tunggu nak masuk parking..

Diselangi pulak babak xcident motor dengan motor depan mata..
hmm so....ambil keputusan ke SOGO je laaa..

sob..sob..sob..tak dapat sopping bantal..

jehles ngan mamatisya..
asyik msg aku jer dah sampai ke blom..mementang ko tgh dok shopping isk isk isk...
Me Naughty..me Netty

3 comments:

mama tisya said...

aku tumpang sedih tu la aku ckp soh cuti tp ko degil..lalalalala....tkpe la tgu jj setiawangsa thn dpn..jcard kt situ je paling best..ko dtg lmbt pn tk jem

eRiNsZ said...

hye dear jom join SUKA-SUKA
MAIN AIR giveaway kat rumah
pink ku... 10 hari sajer..

MushroomCute@Mariea said...

Windu dengan JJ Maluri. Dulu gi jalan kaki jer dr seberang jalan tu. Siap dok bertunggu tangga, dah jadi umah ke2 plak JJ Maluri tu.


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno