Thursday, December 30, 2010

living cabin giveaway from [-suziey-] dot com

Ya..selain daripada aku dah bertaubat untuk selalu buat BACKLINK, aku juga bertaubat untuk cepat-cepat update en3 makan-makan, aku juga turut bertaubat sakan dalam meng'join'kan diri bab-bab giveaway nie.......aku harap taubat aku ini diterima...and akan kekal hingga anak cucu.
so...aku dengan malas+cergas+paksarela, aku pun joinlah giveaway dari something....SUZIEY.com ni (kat gambo tu pon aku link dah). aku tau..aku kuar dengan dia gie LC nie semalam and tak sangka lak penantian aku kat luar kedai lama-lama ghupanya dia beli mende alah nie........punya lah banyak buku, kotak, gift yang comels-comels...benda termometer nie gak dia beli. Tapi tak pe lah, duhit dia pun kan?.......kalau aku menang, aku rasa aku nak buat apa ngan mendealah nie yer?....oh! mebi sesuai untuk aku letakkan kat bawah lidah si starbuck latte aku or my 1st son kalau demam....mesti bebudak nie happy tengok gambar kereta or katun-katun...takpun aku letak kat bawah lidah nenek aku...sure diapun happy gak...and mesti dia cakap "wei betina! apa ko buek nie ha?" eheheheheheheeh.............nenek aku rock! tak pun aku boleh buat penanda buku......kalau baca buku study......tengah baca satu muka surat, aku leh guna untuk sukat suhu kat celah ketiak aku....kalau panas, maknanya aku kena berenti baca....tak elok kan, baca panas-panas....macam elektrik gak...kalau panas sangat, kena tutup serta merta takut kesan yang buruk terjadi....betoi tak?.......termometer nie pun boleh gak aku letak kat pintu bilik bos aku, kalau naik suhu dia, maknanya bos aku tengah angin....so jangan jumpa! kalau suhu tak gerak, aku leh yak-yak yea dengan bos aku......kan?kan?kan?

tapikan time aku masuk hospital dulu, banyak gak termometer hospital aku dapat, lupa lak aku nak kasi ko.....idak banyak hadiah giveaway ko....ehehehe...lariiiiiiiiiiiiiiiiiii

okelah aku dah join, harap permohonan aku nak join giveaway nie diterima.....sekian wasalammuaalaikumwarahmatullahiwabarakatuh! amin!
Me Naughty..me Netty

6 comments:

mama tisya said...

dasat la entry giveaway ko siap mcm entry mcm slalu ko update:-p aku lum join lg...

Suziey Ahmad said...

haahahahha mengong btl tau ko ni..sabo je aku..join ga kemain panjang berjela merapu..haih..sabo jek..xreti bahasa plak tu..soh submit kt comment box n3 GA..dia p submit kt suziey.com...link pn bkn nk kasi link GA..haih..kena bertaubat seikhlas hati..masih gagal sket..gagal baca arahan GA..haahahahah.seb bek ko dh banje aku smlm..so aku luluskan jgk la..tp klu nama ko tercicir utk cabutan aku buat2 xnmpk la..ala ko bole g beli sdiri kan.kekeke:D

mummy_ayu said...

uih..net dah join...aku kena join gak nie...

CiK Jue aka ibu FarisYah said...

hahaha moga taubat diterima dan sibuk2 kan diri join GA

notti netti said...

laaa..yer ker?....baklah aku tukar link.....huh! kena seikhlas hati nie..

notti netti said...

laaa..yer ker?....baklah aku tukar link.....huh! kena seikhlas hati nie..


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno