Wednesday, December 8, 2010

I have something for you Mummy Ayu...and I hope u loike it....eheheh

wink wink pada Mummy Ayu yang jauh nun dok sebelah dato...
jangan ko duduk atas riba dato udah........tak terxplain ahkak....

sebenarnya nyesal aku tak join ko balik ofis ko tadi...
tidak boleh tumpang2 manja guna bilik water ofis ko yang bersih gedebus ada tukang jaga tu...
kesakitan perut yang aku rasa tadi tetiba jer pudar secara tiba-tiba bila menyaksikan keindahan panorama bilik air ofis aku..
Potong Steam betoi!

kesedaran sivik masih belum tersemat di sanubari sesetengah manusia....belum capai 1 malaysia lagi mereka ini......bangga gamaknya membiarkan hasil kumbahan di dalam bowl jamban....eeee......emo!

oh! ya.....sahabat sejambanku (dulu lah......)....
diharap ko suka gift yang aku kasi tadi.....
and aku saja2 kasi..sebab aku pun ada satu.......
jadi bila lalu-lalu di soppin komplek....ternampak menatang yang sama dengan yang aku ada....
so tanpa akal yang panjang...aku rembat khas untuk ko.....
harap ko suka...jangan ko derma pada iris pulak....aku simbah muka ko ngan asid cair tahap melepuh gila tak nampak susuk muka ko dah.....

eheheheh..
ok..ok..perut kembali memulas ganas.......perlu bergegas mencari bilik air tebersih di sini..
chiow.....risau angin akan terlepas yang menyebabkan beberapa ekor serangga tumbang kesesakan nafas....
oleh kerana tidak mahu menjadi penyebab kematian serangga2 yang tidak berdosa itu...aku blah dulu....

sekian......

Me Naughty..me Netty

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno