Wow!!

Tuesday, December 14, 2010

Bila lagi nak guna peribahasa "masuk bakul angkat sendiri".....

entry pendek sependeknya....

tadi ada orang dari jabatan lain call saya...
dan saya menjawab seperti biasa....dan makin lama makin saya ramah dan nyaris2 nak termengumpat sekali...eheheh
di akhir perbualan....orang tersebut memberitahu...
"lembutnya suara net nie...."

ya..saya diawang-awangan sekarang............

sila jangan caci saya...tapi nak cacipun silakan..takpe, saya tak marah.
sebab saya masih tetap diawang-awangan.....baling telurpun saya senyum sahaja...
tampar sayapun, saya masih boleh tersenyum senget lagi (esok baru aku balas balik!)
bestttttnyaaaaaaaaa..........

siapa nak dengar suara saya..sila kol saya...eheheheheh,
pssst- Mummy Ayu!!! mung tak pernah ghoyak suara aku lembut pun.......koya mung........cis!
Me Naughty..me Netty

5 comments:

mummy_ayu said...

mcm mana aku nak ckp suara ko lembut..ko kalu call aku je jerit2..nyaris2 dato' aku pun kena jerits dgn ko...

[-suziey-] said...

ouh lembut nye..dia blm jmpa lagi tu..klu jmpa baru dia tau kot..ahhahaha

babe jumaat ni party lg ke?mau macaroon

mama tisya said...

bila jumpe br org tu tau lembut ke idak..kasi gegar...hahahah

ayah,ummi, farish said...

lembutnyer sore...mesti org yg telefon td tu terpikat dengar sore yg ayu tu..heheh
x per sekali sekal masuk bakul angkat sendiri..hehe

notti netti said...

ahaha, udah-udahlah memuji aku nie ehehhehe