Saturday, November 12, 2011

Sedang Tekun Menyiapkan Goodies Bag (tools bag) For Construction birthday party

Salam alls...

Sekarang ni tengah gigih menyiapkan tools box birthday anak-anak saya....
jari ni macam dah dalam cerita dulu kala (cerita 'V') yang macam kulit ular mengelupas tu......saya tengok cerita ni kalau tak silap saya di dalam darjah 4 kot.......memang best cerita ni.......asyik koyak muka keluar kulit ular.....eheheheh

tak sangka gajah boleh produce gam.....
oke...jari saya jadi cenggitu sebab selalu sangat bermain dengan gam gajah.......
takdenya aku berani nak snap gambar gam gajah tu...mau melekat kat camera Yuna Yuni aku...dan bikin aku nangis.

Makanya korang baca jer laa...memang kalo bermain ngan gam gajah ni aku takkan snap gambo......
sebab? tangan akupun selalu dah melekat dengan kotak.....ada satu time tu panik gak lah..sebab dua-dua jari melekat kat kotak goodies tu...panik tak tau nak mintak tolong siapa....nak capai hp pon susah..inikan pulak nak bukak pintu....tawakal rendam dalam air panas...dengan mounting box tu sekali.....isk isk isk......
esok ajak ayu cari nail polish..........langkah berjaga-jaga katakan..........kot melekat lagi...guna nail polish cepat tertanggal.

baru siap 10 kotak, ada 20 kotak lagi aku kena buat.....harap-harap sempatlah buat sampai esok.......
then baru boleh concentrate dengan paper bag orang dewasa pulak....and also beli barang-barang nak letak dalam goodies bag...

sangan FUN bila buat sendiri...berbaloi-baloi......

rindu pulak kat anak...minggu ni tak balik kampung......
terlalu banyak kerja nak diuruskan......

tata.........

pss- satu jer...gam gajah ni cepat habis laaaaa.....

Me Naughty..me Netty

2 comments:

Anonymous said...

The 2 boys must be happy and excited with the construction party too kan

shahdiana said...

seronok budak-budak kan bila kita appreciate diorang cenggini...


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno