Saturday, November 26, 2011

Ahhh Tak Tahan Tengok Tart Telur...

Pinjam dari blog zaidahluqman.blogspot.com

hmm...aku pantang kalau jumpa tart telur.....
pantang beli..tapi takdelah sampai ngidam-ngidam......
kalau keluar ke kedai ke....*kedai roti*...kalau jumpa tart telur
memang aku akan beli....

semalam after tengok Twilight...
aku terserempak dengan satu kiosk menjual pelbagai jenis tart..
ada tart cheese, tart pandan, tart chocolate, tart telur
uishh..tapi aku lebih suka old tart
TART TELUR
eheheh
alahai aku lupa nak snap gambar tart and kotak tu..
kiosk tart tu macam big apple jugaklah yang jual pelbagai jenis donut..

hmm..tapi frust betul
tadi aku hantar cuci kereta..
baru perasan ada kotak tart kat belakang seat..

aduhhh!..aku lupa bawak keluar semalam tart kat dalam kereta aku..bukak-bukak jer tart dah c
hancus.....
udahnya.....ke tong sampah..
aku beli 6...dapat makan 2 jer..(makan sejurus after beli....makan dalam kereta)
haish..sayangnya..
ni teringat baik tart....
yum..yum..yum 


Me Naughty..me Netty

3 comments:

mummy_ayu said...

la..macam mana ko boleh lupa..
Ian & Iris suka choc tart tu, lain kali leh beli lagi la..

shahdiana said...

kalo dah teringat beli jela..karang asyik teringat-ingat...huhuhuuh

sal ya said...

suka jgk dgn tart telur. tp tk semua org blh dan pandai buat. rugi net tak mkn hbs. bg sy la pttnya tart tu. huhuhu...


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno