Friday, November 25, 2011

.Ok.....Test Semalam, Lain Baca Lain keluar......adehlaaa.......dengkinya aku pada yang bawak TOYOL semalam....

salam semua....

apa khabar?........

uishhh..test semalam aku pun tak tau kenapa...habis satu buku aku qatam.......tapi takde pulak ayat "acquisition" yang aku nampak dalam buku yang aku baca tu..alohlah...ingatkan test senang..tapi dah susah.....esei jerpun...

cuma aku nak melahirkan rasa tak puas hati......

biasalah otak aku..last minute baca baru masuk.....kalo aku baca awal seminggupun..otomatik aku lupa..kalo aku baca sehari sebelum test...insyallah masuk.....

so petang semalam aku bacalah sensorang....nak tunggu test pukul 8 malam....

then datang sorang class mate aku ni....around 7 o'clock cenggitu......

bising mulut dia ngomel yang dia tak bacalah, tak sempat pegang bukulah, tak itulah tak inilah, jaga anak lah....dia redha laa......

aku yang tengah kusyuk baca ni terpaksa pulak fokus pada dia....baca tetap baca tapi dah tak masyuk lah macam tadi........kacau jer la.

aku paling tak suka...member aku nye perangai semalam....ko dok keluh kesah yang ko tak baca...then ko kata kalau ko bacapun ko dah tak dapat tangkap (apa yang dibaca) sebab dah last minute...jadi ko mintak simpati aku untuk hulurkan bantuan barang dua tiga jawapan time exam nanti.....aku hanggukkan jer laaa......

ni bila time test.......kononnya nak tolong dialah nanti.....tapi..apa yang aku tengok memang kasi aku hangin!......kan kata tak buat apa-apa preparation..nak tiru aku...tapi aku tengok...dia mata macam nak tersembul keluar dok tiru toyol yang dia bawak bawah kertas.....

ek eleh.....!! kata tak buat preparation..tak sempat bukak bukulah tok nenek lah...tapi buat toyol sempat pulak......dia nampak aku then dia buat muka seyes konon dah takde idea.....ahhhh ngok ngek..xdenya aku tolong bagi jawapan kalo ko sendiri ada toyol kat tangan.

aku bukan apa...kan senang ko cakap awal-awal.....saya tak baca buku lah k.net...saya cuma prepare toyol jer....haa kan ok?....akupun tak rasa hati....ko pun ok sebab takyah bikin ayat pusing-pusing......

eee...dah le aku soalan esei 2 dan 3 cam haram...ko...sikit punyalah hebat sampai retina mata tu nak terkeluar dari kanta tu....sebab tu kena besokan bijik mata tu, nak tengok toyol ko kan?....

ada ke patut.....

menci acik haaa.....dah le jujur-jujur alam jawab soklan semalam......sib baik test ni 10% jer........

psst- betoi kata adlin.......aku jawab soklan esei semalam macam buat esei kat blog jer...nasiiibbbbbb....

Me Naughty..me Netti

3 comments:

Suziey Ahmad said...

hahahahaa..alamak toyol...lenkali ko bawak la langsuir..ekeke:p

wei ape plan hr ni..nape postpone?

notti netti said...

plan today?..kitaorg tgk wayang kat berjaya times square..ehehehhe postpone sebab aimi gie out station haaa.....

sal ya said...

hangin je kalau jenis org yg suka bawak toyol pastu tak kena tgkp pulak. tapi ngadu mcm2. tensen kan net?


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno