Friday, November 25, 2011

hehehehe.......wishlist aku dulu...yer yang dulu tu..tak lama lagi dalam genggaman......eheheheh

ok..sempena aku tak dapat jawab soklan test semalam, maka aku reward kan diri aku dengan sesuatu yang aku idamkan dulu............

apa yang aku idamkan?....

coach mia leather checkbook wallet

tu yang kat atas tu..dah lama idam..tapi bila nak beli..dah tak keluarkan pulak...tak re-stock..
nan ado..puas cari and call member
pon nan ado........
'
'

adehlah..tu yang beli si kate spade shannon tu......lasak macam mana pun si shannon tu aku campak......still kebal......heart u lah shannon...

my lovely shannon 

huhuhuhu....tahun baru nanti...aku nak lantik Coach Mia sebagai duta baru wallet aku ehehehehehehhehe boleh gitew??????????

Me Naughty..me Netty

3 comments:

mummy_ayu said...

bukan sign agreement..
after 2 years..????
emmmm...

anisalya said...

cantik2. tp kalau elok nape nak tukar baru? hehehe...

shahdiana said...

ikut suka ati mu la net....


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno