Thursday, November 3, 2011

Bercerai Sudah Si Kim Kardashian....isk isk isk...

Okey...aku bukan nak kepochi....
tapikan........
Kerajaan ada menyarankan kita penduduk Malaysia supaya mengamalkan sikap jaga tepi kain jiran tetangga kot-kot ada kes-kes penderaan kan..kan..kan..kan...
Maka dengan itu, saya mengambil pendekatan dengan menjaga tepi kain jiran saya ni haaa...
si Kim K....eheheh boleh?

isk isk isk.......
cayalah! dalam temph 72 hari jer...si Kim dan Kris melayari alam rumahtangga..tetiba
after that file divorce...
Aisheh maannn........aku memang suka betul tengok preparation diaorang berdua ni..
memang gempak giler....
mana tak nya.....kos kawin pun RM31 juta......kalah bos aku nak kawin kan anak dia.....ngeh ngeh ngeh apakah????

Tapi si Kim ni ada ngaku yang dia kawin cepat benor...tak pikir hulu hilirnya.....jenis terburu-buru.....tu yang punca bercerai tu....
akupun kawin terburu-buru gak.....ok jer dapat 2 anak haaa...ngeh ngeh ngeh....
tapi apa yang aku saksikan dalam E!...kemain haaaaa kakak si Kim tak kasi Kim kawin ngan kris...sebab kris tak tahan dengan perangai keluarga kardashian ni......tapi degil punya pasal......haaa kan dah cerai....
tapi apa kisah....kita kawin cerai...banyak kena tanggung dari segi kewangan....
dia?? kawin cerai......duit tetap masyuuukkkkk!!!
cantik pulak kasut minah ni.
tapi aku rasa punca cerai sebab satu tinggi satu rendah kot...asyik tak sampai jer...eheheh lariiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....

Isk!! sudah Net!! bos suruh wat report...bukan suruh buat report pasal KIM KARDASKESIAN ni....!!! gie buat kerja!!!

psst- buah dada si Kim ni makin lama makin besao haaaa....patutlah member sebelah buat wallpaper kat skrin comp dia...isk isk isk..pembakar semangat tu!!!!!

Me Naughty..me Netty

5 comments:

SYANI said...

Kahwin cerai pun, duit masyuk!!!. Rasanya pas cerai ni makin ramai yang beratur nakkan si Kim tu.

Sidratul Muntaha said...

bau dada aku sebijik sejibun mcm kim punyer..
huhuuhuh
takyah nak buat plastik segeri ap.
alorr...
kim ni bukan minat sgt pun mamat putih
dia suke yg itam2 la
umur 19,dia kwin dgn damon...(rap produser)
pastu ade scnadal video sex dgn ray J (adik Brandi)
pastu dia couple lama giler dgn Reggi Bush
mgm rata2 dia suke black la...
mana mungkin dia nak putih2 nih..
huhuhuh...
lagipun,manalah minah nak hidup jdi bini org?!
keje dia kan gelemer sedebu sedebas..
fly sana..fly sini...

Puan tia said...

wahh kita layan woo cerita pasal kim ni...cerai gak yek..heeheeh lantak pila..


yang penting amik gambo kim buat wallpaper..wowwww!

Mama Khairan aka Rudy said...

alahai sedey gak ... aku suka gak kim ni & kris cuma tau2 si kris NBA player~hidup selekeh sket. huhuhuhu

~diAhOntHeblOg~ said...

aah kan..bdn die tecik je..boops beso..bkn kesian die cerai..cite psl lain lak..ahahhaha


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno