Thursday, July 7, 2011

Berita Tergempar!!! sebuah belon panas tersesat di ofis saya!!!!!!


Saya Tengku Puteri Mahkota Intan Belian Notti Netti selaku pembaca berita Tivi anda, salam 1Malaysia.

Salam Berita Tergempar.......

Sebuah Belon Panas berwarna pink telah didapati tersalah landing di sebuah bilik ofis baru Net
Kejadian dilaporkan berlako lepas ofis hrs.
Ketika kejadian, tuan rumah tiada kerana telah pulang ke rumah......
Setakat ini dilaporkan tiada mangsa ditemui, sama ada mengalami kecederaan ataupun mati, kami tidak tahu. Mungkin mangsa telah pulang ke rumah mengubat sendiri hati yang parah.
Dipercayai belon panas itu sedang dalam percubaan penerbangan untuk menge'test' ke'best'an belon tersebut tetapi mengalami tiupan angin puting beliung yang amat dasyat sehingga terbawa-bawa ke dalam ofis Net.

Pagi ini ketika wakil kami menemuramah tuan punya bilik, Net, beliau tidak mengalami kecederaan ataupun kejutan yang tidak terhingga ketika melihat belon tersebut. Beliau relax sahaja menghirup air tea panas buatan Maya Karim (ahkak PA).
Malah beliau telah mengarahkan teman seofis untuk menggantungkan belon tersebut kerana kata beliau, belon tersebut tersesat dibilik beliau, maka secara otomatik, belon itu beliau yang punya.
Pendapat beliau disokong oleh teman ofis beliau iaitu oyat yang turut meletakkan bear di dalam belon tersebut, sebagai tanda, belon itu telah dimiliki.

Oyat sedang memujuk bear supaya tinggal di atas belon.

Seperti digambar, kerja-kerja memaksa bear itu menjadi penjaga belon panas, sedang giat dijalankan. Setelah bear termakan pujukan, barulah senang hati Tuan bilik.


Setakat ini dilaporkan, bear bewarna cekelat itu akan menjadi penjaga tetap belon panas tersebut sehingga Tuan bilik pencen.

Sekian laporan kami dari bilik berita.........

Me Naughty..me Netty

3 comments:

Anonymous said...

Ngehngehngeh.....kita tiru dlm babyTV letak bear nu...semangat!!

Anonymous said...

letak la bear lam tuh! nt akak keja mlm ker? bear tu bercakap kang baru tau!!! "ai net! bz ker???" hahahaha... takot tak? takot tak?

Qaseh Suhaida said...

xtahan belon tu pink


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno