Friday, July 15, 2011

Hari nie plan nak ke Petaling Streets laa.....hunting for lantern

huhuhuhu tapi tak tahulah jadi ke tak......kalau takde hal ke PS la jawabnya......bachelor party?...hmm nextweeklah kot...aku rasa watie pun sibuk nak uruskan birthday anak dia esok..can't wait!!! 1st time aku bawak anak-anak aku ke birthday party...camnolah diaorang nye perangai nanti eh?.....jangan di cowboynya harta benda kat A&W tu nanti udahlah...

huhuhu aku target nak ke petaling streets sebab aku nak cari paper lantern

hahahah korang jangan tak tau...aku dah mula start dengan project birthday anak-anak aku...sajer jer..prepare awal-awal..takdelah jadi macam tahun lepas..kelam kelibut........(sebab aku kena gie kursus last seminit...tu yang hectic tu) so, kali nie...barang-barang yang dah aku beli is, paper bag, plastik bag and beberapa goodies...eheheheh..akupun dah ada theme party....seronoks okey!!!! teruja sangat!!!!......tu yang nak pi beli paper lanterns nie..dengar kata survey, kat PS ada jual benda alah nie murah...and kalau beli banyak....lagiiiii murah!!!.....murah daripada living cabin yang harag kengkadang RM9.90.......kat kedai nie tak silap aku RM4-RM4.50 jer. kalau beli banyak baru dapat harga RM3.50...kalau tak silap lah. Wah over teruja nie.......

okey.......Mummy Ayu, so kau dah dapat jawapan apa yang aku nak sangat pergi ke pS tu...(tapi living cabin wajib masuk noksss)........kalau takde apa-apa hal lah...:)

teruja tak habis...habis...kesan daripada novel MAID kot.....
Me Naughty..me Netty

9 comments:

Suziey Ahmad said...

babe..ko pegi la besday yaeesh yek..hehe..bgs bawak 2 org askar tu..tgk sape lagi hebat..gabungan aQeel n irfan n imran ke gabungan aQeel n ian n iris..huahuahuahu..:p

wei ko nk g PS ke? cari menatang ni? klu camtu kita party next week la..PS ni aku nk muntah la pegi..sesak sgt..hahahahah blagaks jek:p aku xfolo la..tp kalau korang xjadi g PS n g MV..roger aku tau..mcm dh lama xpekena pizza..hikssssss

Qaseh Suhaida said...

semangatnya nottinetti ni nak wat birthday party anak2 dia...

mummy_ayu said...

ooo........baru ku tau..

Mummy ZaraZarif said...

betul2..kt ps murah lantern tue..

Aty Fared said...

waahhh...idea menarik nih..:) dolu2 mase kawen tak merase pakai paper lantern ni..sebab tak jumpe..!! ade pon mahal giler..sekarang baru tau kat PS leh dapat murah...:) [lamer sangat2 tak jejak kaki ker PS tu..]

Diana @ BKKC said...

salam kenal sis netty...heeh...wah..bersemangat gitu menyambut besday si kecil..beshnyer..beshnyer

Anonymous said...

wah2 , nak g soping yek... besh2

last week g PS dok borong bouquet ros...muroh2

zh-ena said...

wah semangatnya net nak buat berday anak2

notti netti said...

hahahhaahah eheheheh, kalo korang yg jauh tu nak..inform aku..aku leh tolong beli pakai duit korang.


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno